Guest Writer – Julie 2

sambungan pengalaman hitam ku (hampir dirogol oleh abang ipar)

salam pada kak red n readers semua. terima kasih pada k.red coz bagi saya peluang untuk saya ceritakan pengalaman hidup saya. cerita yg saya tulis tue adalah satu dari seribu dari sejarah hitam hidup saya.

Allah terlalu menduga saya tapi saya terima dan bersyukur masih diberi kesempatan untuk terus hidup dan menyembah kepadanya. berkenaan si manusia durjana tu perangai dia masih tidak berubah, pukul bantai anak bini dah jadi asam garam hidup dia dan yg bertambah durjananyer dia sudah mula menghisap benda haram laknat (ganja) dan mengajak kawan2 dia hisap sama di rumah mak saya ketika mak saya tiada.

akak saya memang sejak kahwin hingga sekarang masih lagi tinggal dengan mak. cuma sekejap sajer dia duduk rumah sewa dan balik semula pada mak saya. dulu saya pernah terpk untuk buat laporan polis tapi bila lihat anak2 saudara saya tidak sampai hati pulak rasanyer.

biarlah saya tanggung semuanyer sendiri. sebenarnya dia bukan orang pertama yg menggangu saya. saya pernah diganggu oleh manusia yg bergelar abang ipar saya jugak (suami kakak yg lain) ketika itu saya masih di darjah 6. tetapi hanya sekali dan dia tidak merlakukanya lagi.

saya tak tau kenapa nasib saya macam ini even bila saya berkawan dengan lelaki pun mereka juga cuba untuk mengambil kesempatan pada saya sehinggalah saya berkahwin yang kini telah masuk 7 tahun dan mempunyai sorang anak. tetapi siapa sangka panas yg diharapkan hujan juga yg turun .kebahagiaan yang diharapkan hanya datang sekejap sahaja.

dugaan allah masih ada dalam kehidupan saya. tapi demi perkahwinan dan anak saya akan terus tabah dan kuat kan semangat untuk dia. terima kasih dengan kata2 semangat yg diberikan.

Julie

Comment: 2