Guest Writer – Cepotet

Kisah dan pengalaman hitamku

kisah idup aku berlaku apabila aku tgh nak abis blajar… aku menolak cinta rakan sekampus dan menjalinkan cinta dgn suami ku sekarang nie. apabila cintanye di tolak bermacam perkara yang aku terima sms dan panggilan serta ugutan… tapi aku wat derk aje la… bagi aku jodoh pertemuan ditangan tuhan…

yang paling tak leh aku lupa bila smas dari pada nya “venom java will kill u”. aku memang terkedu la…. tapi ingat berakhir disitu, rupanya dia mengunakan sihir atau ilmu hitam untuk memisahkan aku dgn suami ku… beberap bulan seblm pernikahan aku, aku hilang ingatan, benci dan meracau racau…. sudah tentu lah ini membimbang kan keluarga aku…. Alhamdulillah, nyata tuhan memberikan ku pasangan yang sanggup menjaga dan menerima aku apaadanya… jenuh dan merata keluarga ku membawa ku berubat.

dari tokoh ugama sehingga ceruk mana diusahakan oleh suami ku. alhamdullilah… aku sembuh walau tak sepenuhnya… 3 bulan lepas berkahwin gangguan datang lagi… lembaga hitam mrngganggu tidur kami…, keguguran yang tak putus-putus dan rasa benci yg teramat terhadap suami aku.. dua tahun aku mederita akhirnya aku pasrah…… takdir mengizinkan aku untuk mengandung buat kali ketiga….

mungkin Allah sayang akan kami…. gangguan itu berkurangan dan akhirnya tiada…. aku sembuh sehingga melahirkan anak aku yg sulong. terus terang… memang banyak duit kami habis mana dengar ada yang mampu mengubat kami usaha… doa tak putus putus kepada Allah agar memulihkan aku…. aku bersyukur aku telah sembuh sepenuhnya….. kepada di luar sana, jika cinta anda ditolak, jgn la buat perkara ini…..

terus terang, aku memang tak mau kejadian ini berulang lagi…. dulu aku tak percaya dgn mende2 nie… tapi bila dah terkena… harus la aku beringat diri….

Cepotet

Comment: 13