Guest Writer – Tips Goda

hye redmummy.Hows your day?

im Aidil from TipsGoda Dot Com.hari tu ada cakap pasal nak guest post on your blog.So heres the post.Hopefully you’ll like it.

*4 perkara utama yang perlu ada dalam relationship untuk hubungan itu kekal lama dan bahagia*

Orang selalu tanye,ape rahsia relationship yang bahagia?Ramai yang ingat duit.Tapi kenape orang yang mewah,still ada masalah bercerai,cari lain,gaduh semua tu?masalah yang diorang hadapi sama seperti orang biasa.Cuma bila
berduit banyak ni,senang la sikit jalan penyelesaian die.

So,duit bukanlah faktor kebahagiaan dalam relationship. Memang duit tak dapat beli kebahagiaan tapi tanpanya,tak bahagia jugak.Betul tak?

Kalau you all belum ada duit  yang banyak yang dapat memberi kebahagiaan,still ada 4 perkara dalam relationship dah cukup untuk buat relationship tu tahan lama and lebih‘balance’.

Perkara –perkara yang kene ada dalam relationship:-

*Love-a-holic*
Perasaan cinta mencintai memang la perkara asas perhubungan(kalau tak macam mane nak ada perhubungan ni in the first place).Kalau you all terlupa untuk say ‘I love you’ kepada si dia,boleh la buat sekarang.tak kira la dalam bentuk ape sekali pun. Buang la kejap ego tu,and show your true feelings for a while.Your partner will appreciate it.(Guys,luahkanlah perasaan anda seperti anda luahkan perasaan anda kepada pasukan bola sepak yang diminati.Man U rocks!)

*Masa berserius*
Masa untuk berserius pun kene ada jugak.Maybe berkongsi pandangan dengan si dia tentang isu semasa(jangan la sampai berdebat pulak).tak kira la pasal hubungan you all ke,ape plan untuk tahun ni ke,politik ke,sains ke,pasal AF7 pun boleh.Luahan pendapat and belajar untuk hormat pandangan pasangan masing-masing boleh buatkan relationship tu lebih matang.

*Contohilah Jim Carrey*
Kalau tengok filem lakonan Jim Carey,mesti ada citer relationship and cinta kan?Apa yang menarik pasal watak-watak yang dimainkan Jim Carrey ni,die boleh buat pasangan die gelak and ketawa. Even benda tu something yang simple je.So,in relationship,you kene tahu how to have fun with your partner.Laugh and enjoy the moment together.

*Tahu Tips Goda?*
Ni perkara penting untuk relationship yang dah lama(and baru pun tak terkecuali jugak).Sometimes kita terlalu sibuk dengan rutin harian,kita terlupa untuk ‘spice’ up relationship kita balik.Even kalau relationship tu dah lama,tak salah untuk kita belajar ‘menggoda’ si dia kembalikan?Make her or him crazy for you again.Belajar cara-cara yang sesuai untuk menggoda si dia(dan bukan dalam bilik tidur je)

**warna merah pun boleh menggoda jugak.hehe;)*

So tu la die 4 perkara utama yang yang kene ada dalam relationship.Tapi yang pentig kene pandai balance la antara empat-empat tu.Serious sangat all the time nanti boring pulak.Buat lawak banyak sangat nanti tak ubah macam pak lawak nak audition Raja Lawak.So,pandai-pandailah balance.

So,hope you guys enjoy the post and kalau nak tahu lebih lanjut pasal tips on dating and relationship ni,boleh check out my blog at http://www.TipsGoda.com

Regards,
Aidil
www.TipsGoda.com

Comment: 19