Bersama Mak Merah

Salam Kak Red…

Huhu..how i can start this ya…hurmmm..saya silent reader RM sekian lama nyer la, since dr blogspot lagi. Tapi saya xpenah plak nak comment dlm RM, saya hanya read tru everything,seronak tengok Kak Red happy!! Dikelilingi hubby & anak2 yg chomel2, especially Gegirl. Saya ada skit masalah Kak Red.

Hopefully Kak Red dapat membantu, beri sedikit pendapat untuk kurangkan peningnya kepala saya 2 3 hari nih.

Macamni..saya ade berkawan dengan seorang lelaki ni,saya gelarkan K, seorang yang hebat, bertanggungjawab dan penuh kasih sayang dengan kanak2 dan keluarga (ini ape yg saya nampak), bekerja di sebuah organisasi yg penting sebagai seorang pegawai tinggi. Semuanya adalah hebat2 belaka la Kak Red.

Kami sangat baru dalam perhubungan nih, baru 7 bulan..Hurm..baru2 nie kami ade melalui sedikit pertengkaran la, mis-communication. Saya dah mengakui kesalahan saya Kak Red (walaupun die pun ade salah gak, sebenarnya, tp xpe saya dah maafkan) selepas pertengkaran tu, die telah cuba menjauhkan diri dari saya Kak Red.

Tiada satu pun phone call & sms saya dijawab. Lebih kurang dekat seminggu dah. Masalah nyer Kak Red, sebelum ini saya tidak merasakan die penting dalam hidup saya, but when this happen to me, baru saya tau, he’s important in my life Kak Red..DANG!! at this moment saya xtau dah nak pujuk die camner Kak Red…How eh Kak Red…???

Saya sangat pening kepala, thinking of him, the uncomfortable feelings meluap2 dlm hati nih Kak Red, keje pun dah slow, xde selera makan + xnyenyak tido…DANG!!

Apa yang bole dibuat Kak Red untuk membuatkan die sedar yang saya sangat sayang pada die & saya sangat berharap die dpt maafkan saya…

Sofiya

Comment: 2