Salam Syawal dari Redmummy.com

**memandangkan ramai yang nak pi bercuti aidilfitri, biarkan sahajalah entry ni sticky mode yer, entry2 lain ada di bawah.

redfamily(v4)

Untuk ramai yang pulang berhari raya, tak kira pun kalian berada di mana, di bumi Malaysia mahupun jauh di perantauan, bersama keluarga mahupun bersendirian, kami Red Family ingin mengucapkan Salam Syawal dan dimohon maaf setiap kesilapan

baik dari segi penulisan

gambaran

perbuatan

dan perilaku yang tidak manis untuk the red readers semua di Redmummy.com

We ll be having our Aidilfitiri di Kuala Lumpur, seperti setiap tahun2 yang lampau, siaran RM akan ke udara seperti biasa, tiada perubahan, tetapi pengurangan entry sket jelah. RM akan kembali bekerja selepas seminggu bercuti, advertorial job and covering an event pun saya akan mulakan seminggu selepas Syawal.

Berhati2 memandu, elakkan berebut2 di highway, kalau orang nak pecut laju biarkanlah, utamakan keselamatan diri dan keluarga, coz ramai yang menyayangi kita dan mahukan kita kembali pulang dengan selamat.

Insyallah utk open house yang menjemput RM, kalau ada kelapangan kami akan menyusul hadhir 🙂

To all my clients, my regular customers, Nuffnang team, the agencies, individu2 yang dermawan yang turut berkecimpung lam business online bersama RM, to the frens, to GBM, to the lovely readers siapa sahaja kamu, Salam Syawal setulus hati dari saya.

Redmummy


Comment: 35