Seteguk Teh Tarik panas…

for the first time ever

saya berbuka bicara openly dengan seorang teman. i havent spoken to anyone yet bout the previous issue. i chose to keep it low and quiet. belajar dari pengalaman2 lampau, tak bawak ke mana kalau berpanjangan. but tipulah kalau saya tidak terasa hati. i am.

but since takde pun yang nak menjaga hati saya, back to back saya kena, so lebih baik saya waraskan akal untuk berdiam diri. except with the husband yang depan belakang dia simpan.

i wonder why ppl goes and talk and ask him bout me, yet u know u have hurt my feelings. why go and ask mr husband? think sirman tak bilang aku kah? nama pun kami sebantal seselimut. halahai….

i m happy with my life, walau ada sedikit tersasar, but doesnt mean tak boleh diperbetulkan. it s not my dosa to u. it s only a stupid mistake. ppl make mistake kan. boleh je diluruskan semula.

IMG18477

dear fellow readers

saya ni manusia, bukannya artist ke celebrity terhebat. saya blogger. blogger je pung. belum lagi diiktiraf sebagai blogger itu hak masyarakat. awak takde hak ke atas saya, ke atas empunya RM nih. even Nuffnang pun ada batas haknya to RM sendiri, which they always ask me first for any jobs yang diorg nak bagi.

but pls remember, saya tidak dimiliki oleh sesiapa. unless ko sirman bolehlah nak cakap ‘ko tu bini aku’ ok fine. tapi suami saya sorang jer, readers saya beribu2. so pls treat me as a blogger yang selepas ko baca, habis baca.

aku bukan milik abadi korang, aku tak leh tolerate dengan pandangan2 yang melampau2 to RM, ai have too many behind stories, yang legal and illegal which i cant reveal. dengan siapa aku berkawan, dengan siapa aku bertepuk tampar dan siapapun bebas bagi komen di sini with manners.

what i m trying to say is…..

kalau ada jalan berdamai, let s do it, tp kalau takde, kita diam2 je lah. i wont fight back, i ve done cakap sorang2 dalam FB few weeks ago, dah delete pun column tuh. memang ada yang menyesal, datang bermaafan, tapi tu lah, bila dah kena cubit ni, bisanya sakit lagi.

biarlah kita menjadi kawan

bukan lawan.

IMG_4198

**sebenornya aku tak suka baca komen2 yang hentam orang lain, sptmana aku tak suka baca korang hentam aku, so wpun korang nak hentam sapa2 yang tidak bernama ke or dok bagi hint pun, aku tetap tak suka baca. tu pasal kalau korang bagi nama sipolan2 lam komen, aku terpaksa padam nama2 tu, wpun orang tak jaga airmuka orang lain, aku akan tetap jaga airmuka orang lain, coz aku tau, airmuka aku sendiri aku nak korang jaga. aku tau kang mesti ada yang nak kata itu ini kat sesapa, tak yah lah kita nak tunjuk2 jari, tak yah mention2 sapa pun, i m big enaf to judge everything oredy.

**for this entry, i purposely off the comments button, thanks.

Comment: 0