#petualama ….

 Orang takde kerojer, dok umah diurut ditungku disiapkan segala…so sambil dibelai2 bertungku tuh, aku mana geti dok diam. tangan nak menjalar jerr…

tak dapat pegang laptop takper

pegang bb kita twit twit…

sambil twit kita korek rahsia #petualama dari mak haku, mak mertua and dari confinement lady.  Banyak dari confinement lady aku ler coz dia yang menjaga aku.

Ini some dari twits yang aku sharekan, setiap hari ada je #petualama yang aku kongsikan. betul ke tidak mendanya tak tau ler, aku tolong twitkan jer. Ramai yang kata ada petua nih boleh pakai ada yang masih was2. takper…janji aku buang masa mengtwit korek dari c/lady aku yang sangat banyakkkkkkkkkkkkkk petuanya.

image

#petualama untuk seks 18sx pun ada gak but aku twitted menda tu 1 jer semalam, no more dah 🙂 . heheheee…. gila nak share menda gitu openly, lain pulak kerojernya heh. Dahlah ngah dalam pantang nih!

eh korang tak bosan ker baca citer dari meja edisi pantang nih?

banyak nih lama lagi baru nak citer luar dari hal rumah…ko nak citer shopping mendanya kalo aku dok kuor umah selangkah pun tidak, except seminggu lepas beranak haritu jer kena pi check up back wt my gynae.  Aku pantang kaw2 weih….takde culas. semua aku ikut, katanya lerrrrrrr. Badan nih jer dah bagai dipam2 or dah kurus ke hapa, belum lagik leh ditayang2 mar…

Ada saloon bergerak leh datang ke rumah tak? hahahaha….carikkan pls. Nak godam sket rambut nih, nak kuor rumah tak boleh, pas pantang je baru boleh all out.

Eh hari ni ai m scheduled to do another round of facial and tangas. Nak kena share citer tangas gak ke?

Comment: 18