Tricky…

i m playing around wt this new blog, saja je gatal tangan main letak2 password

test and trial katanya

nothing special la lam entry tu, buat sakit ati je korang nak baca

dalamnya kosong…ek? opsss!

sebenarnya hidup saya sangat tenang during the weekend, tapi bila masuk kerja harap2 x monyok balik lah kan. satu lagi, x perlu lah menjadi talam dua muka di blog saya coz what comes around goes around. at the end of the day, do remember – i have a husband and 2 little kids, i have a family. people come and go, u want to look down on me, saya x rugi pun… seribu fitnah tohmahan yang datang pun, akan pergi tempias kat yang memfitnah dan mengata. prinsip saya, kalau saya x sukakan blog seseorang, saya x visit, so kalau x sukakan blog merah ni, tak yah susah2 mai sini ye. kawan2 yang mengenali through blog sudah lama tau yang mereka tidak perlu menjadi batu api, saya senang begini, tidak juga perlu menyampai ke telinga saya coz u are wasting yr time. dan alhamdulillah, setelah hampir 2 bulan tidak ‘dibontoti’, barulah rasa aman sangat perjalanan hidup kami sekeluarga. lagipun kan – dik, orang kampung semua dah tahu (ini lirik lagu kan?).

 

this entry also i dedicate to Kak Midah, yang sering menalifon saya wpun tidak pernah kukenali siapa gerangan orangnya. bukan yang lain tu tidak istimewa, bukan yang sms email ym tu tidak penting, tetapi Kak Midah melihat saya sebagai seorang anak dan insan, bukan sebagai seorang red diva.

 

saya minta maaf pada yang anto email untuk mintak letak link blog dema dalam Red Reddies tapi x de jugak link awak, u hv to alert me, takut email awak msk spam folder je, kesian kat 2,3 orang yg ingatkan saya memilih kasih. dik, email ko ilang dimakan dek spam la…

i think this new blog is more friendly than the previous one, coz i see bunch of commentators prefer to leave msg over here compared than blog yang lama. gamaknya hidup baru, rumah baru…semangat baru.

n this reminds me on my Orange Team. aku kena main dalam group Orange?? wuuhaiii… throughout one year, i ll be the Orange lady for the sports carnival, but aku tetap pencinta merah ye. Olen olen olenn….melah melah melahhh!

 

Comment: 13