Red’s mom…

040420086409.jpg

sebenarnya sudah 2 hari emak saya tidak sihat..saya lebih selesa untuk tidak memberitahu penyakit ibu saya, buat masa ini. so pagi jemaat one of my bro sent my mom to hukm. saya tau mak mesti akan ditahan…jadi im fully prepared already. so before lunch, when i was still working, my sis smsed me that mak dah admitted. lunch hour pun saya balik terus ke hukm. luckily lah sirman nya keje flex hours a bit, tu pasal dah thari pun gegirl masih ngan baju sekolah, bila ngan bapaknya dia dimanjakan sgt, balik sekolah bukan nak mandi dulu.

040420086407.jpg

sakit mak insyallah ada ubatnya, tapi minor syndrome dah ada..dah tunjuk petanda 2 hari yang lalu, in fact saya agak kelam kabut 2,3 ari lepas but i didnt show it in my blog…

saya tak tau lah berapa lama mak akan ditahan, saya pernah tengok orang yang sakit kritikal macam penyakit mak saya ni, mmg agak menakutkan..so saya doa2 harap2, korang sudi juga mendoakan supaya mak dapat melawat arus penyakitnya.

apapun, saya sedang bergilir2 bersama abah dan adik beradik saya yang ramai tu utk bersama ibu saya. kalau thari saya bersama mak, petang nanti akak abang adik adik will be with mom.

actually aku takut yg benarnya, takut kalau melarat sakitnya… bout my kids, alhamdulillah saya sentiasa ada back up. wpun agak huru hara lepas ni tapi saya rasa insyallah, everything can be managed.

…..thanks for the well wishes for mak, kalo aku tunjuk komen2 tu kat mak, mesti mak ingat anak dia saje nak menggalemerkan dia, mak aku mana le tau internet blog bagai nih..

Comment: 21