Red Hot Mummy…

untuk anda yang makan hati dengan our happiness, untuk anda yang menyampah dengan RED DIVA, untuk lalat yang meluat dengan mak merah, tetapi tetap SETIA BERTENGGEK kat blog aku yang merah menyala ni….

030420086368.jpg

nantilah ai pose lagi gambar lagi mesra dengan my sirman, kasi bikin panas hati sama luh!

aku dah immune, dah kebal, dah macam takde perasaan je bila baca comments yang menghentam aku. kalaupun aku stand up for that comments just bcoz ai hv a family. kalau aku hidup sorang2 lam dunia ni ai tarak hal. but ai ada family, ada anak2 ada suami, ada mak bapak, mertua ipar duai. yang bagi harsh comments memanglah sedap menaip memaki ai, tapi apa yang awak type tu melambangkan peribadi dan keluarga awak. ai pulangkan balik lah ye…awwwwwww….

aku nak panggil my readers pun only meant for good readers aku je, tp lalat pun my readers gak yang suka bertenggek kat sini kan..

My Redmummy’s fans – aku enggak apa-apa, hatiku tidak retak seribu, kerana syukur aku punya keluarga bahagia dan itu yang lebih utama.

Ai m soon to be a full time blogger, saya wanita sangat kental, saya ni professional chess player la, kepala saya sangat ada brain, wpun 8 + 6 pun = 15! hiksss

Akak TV3 – i m ready for my next shooting now (sorry lalat, ai m very unique red diva)!

 

Comment: 20