Salam Syawal…

Entry ini adalah entry sticky mode, pls scroll down ye untuk udpated entries 🙂

angpau raya sudah siap…

duit raya baru2 jugak sudah siap huhuuu…..

so to my redmummy.com ‘s readers…kak red @ redmummy @ red diva also Sirman, Abang and Gegirl nak mengucapkan salam Syawal to all of you, entry ni akak tempek as a sticky mode dulu, sampai korang Jemaat nanti balik dari opis (mostly) coz ramai yang dah mula pulang beraya esok lusa tulat langkat kan….

bila bawak keter tuh, hati2 jugak, sesama lah kita yer beringat to each other, kalau ada orang potong2 q tu pejam2 mata je lah, nak pulang beraya nak gembira bukan nak duka nestapa. salah mohon maap pada yang tua, jangan kemut uluq duit raya kat bebudak ngan orang tua, x kan kuor ngan makabah, nak suh mak pak yang kuorkan duit raya for them, kita yang muda nilah yang dahulukan…

mohon maaf jugak dari kami berempat terutama dari saya penulis tegar blog merah ini, dari tulisan ini mungkin ada hati yang terguris, terluka tersakit hati. kalau terasa ha apa nak buat, tulisan itu boleh membunuh so tu pasal arini ai mohon ampun maaf.

banyaklah ucapan ari raya lagi nak cakap tapi akan diedit mengikut masa ….

oh insyallah jangan risaukan pasal my blog, macam taun lepas, entry raya akan tetap ada, blog tidak bercuti, wpun cuti seminggu tu x banyak entry macam skang, tp at least saya akan cuba letak 3,4 entries per day (jamuan mata utk geng2 yang x balik beraya….specially geng2 yang kat overseas nun)

sayang korang 🙂

**duit2 raya tu nanti keje abang and gegirl masukkan, lead by Sirman…selalunya kami buat di malam raya huhuuuuu….

Comment: 49