Sweet little morning of Tuesday…

wajah pucatku macam biasa no gloss at all in the morning (kang nak muahs2 ngan anak beranak kan, ado yang pi sekolah pi keje melekat2 dek merah gloss)

n itu wajahku jugak setelah seminggu lebih menjadi pengguna Clinique (bandingkan gambar lama sebelum pakai Clinique and selepas ku memakainya)

saya hutang awak Clinique’s Facial Class, sabau kay..

ala2 sopan je gitu kan, was supposed to wear something national tapi saya x kuasalah you. sbb kang macam fifty2 nak pi idok event yang rasmi itu…jadi saya sarung je casual kebaya top nih ngan pant. saya jarang pakai pant tp kalo saya pakai tu kira bukanlah sebab buang tebiat, tp iskk??

eii saya suka tengok gambar atas bawah ni, very the candid tau….tq ms lemb 🙂

ini gambor waktu saya sedang melantak sambil melayan ‘offical call’ hiksss..

multi babeh!

pg ni lam keter saya pakai gloss and lipstick gak tau..<—-wah menunjuk lagik! hiksss

ini roti telur alang yang very the banjir…

pastu kan dia pi toilet, duh…kembang2 dah roti canai nya but sedap je dia ngabihkan….

rahsia yang perlu anda ketahui, sya sampai awal dulu saya belikan the 2 frens nya roti kosong, tp bila saya sampai alang nak roti telur, dan saya nya roti kosong sekeping dah abih saya licin. demi menemankan kawan2, saya makan gak lah satu lagi roti kosong yang alang x nak. jadi saya telah makan 2 keping roti kosong di pagi selasa bersejarah….saya ulang sekali lagi – SAYA MAKAN 2 KEPING ROTI CANAI KOSONG!

gloss + lipstick abih ilang kerana makan 2 keping roti canai kosong

ingat yer, saya masih lagi berdiet tp sebab membantu kawanku yang x nak makan roti canai kosong, saya terpaksa makan kan untuk dia (very the alasan!). dan selain itu, rezeki depan mata, atas meja nak tunggu ngapppppppp jer, mestilah kita bantu membantu kan.

ai janji ngan u all ai nak tunjuk roti canai kan

ini very the entry menunjuk hokey! oh saya sangat sedar diri.

hikss…

Comment: 47