Victoria’s Secret…

this was from Houston US, sirman bought for me masa dia kat sana, masa dia beli bulan dec tuh ngah big sales for xmas kan, so memang ngah murah……

dah 3 botol beso VS abih saya kerjakan, yang dari kotak miniatures VS ni pulak, satu sudah licin saya pelaramkan (3rd from right), saya sangat2 sayang VS collection ni coz the smell is very like ‘expensive’ susah nak dpt ngan mana2 perfumes pun.

tapi 2,3 ari lepas kawan baik saya nak fly ke US, so dia mintak saya bagi list VS yang saya nak, nanti dia cuba carikkan lgpun dia kat US for 1month lebih so sempatlah beli masa VS dok buat xmas sales. terus saya bukak kotak VS nih, and amik satu dan mula untuk perabihkan hiks…

miniatures saya yang brand lain  masih banyak lagik tp saya nak dahulukan ni lah, apatah lagi dah kat 11 bulan kan sirman belikan nih. sayang nye pasal….

actually isi di dalam kotak merah untuk kamu. kamu tu adalah ‘yang terpilih’, nanti saya bukak gerak gempur for that purpose dalam blog saya sendiri ye. boleh bisa bersabar sik? ada miniatures jugak untuk my lovely readers, tp bukan VS brand lah…but still branded mar. not lah cap ayam kapak.

fyi, sebotol miniature saya pakai for 1 week usage. jadi bolehlah korang kira sendiri bape dah aku invest 🙂

Perfumes and miniatures adalah kegilaan saya selain dari kasut.

nak tumpang kat entry ni jap…Happy birthday Abang Fesyen yang ke 28 tahun….

Comment: 24