Concealer’s class…

IMG17181

concealer camne nak pakai? ok concelaer ada banyak jenis, ada yang liquid, ada yang stick, ada yang jenis creme. tak kisahlah apa2 jenis pun, brand apa pun. doesnt matter.

session nih aku nak ajar for the liquid one.

ai have stick and liquid, but for travel kit aku pakai the liquid one. this is Stila’s brand. kalo kat umah aku pakai Rimmel liquid or sometimes jenis stick of Stila gak, ada gak aku pakai MAC.

so for liquid, dap dap jer kat bawah mata

patut pakai brush, tp pakai jari pun bolehhhhhhhhhh

IMG17178

mata kanan (dari gambar yelah mata kiri) ada concealer yang bertepek2 lg kan but mata kiri plak sudah kusapukan ngan concealer. apa guna hasilnya concealer nih, sbb nak meratakan make up bawah mata, ni pada firasat aku lah. satu lg nak tutup lebam2 mata kita yang tak cukup tidur tuh.

oh saya sangat handal dengan topik tidak cukup tidur mar….

IMG17182

n tadaaaaaa

udah siap!

tahukah kamu aku menempek ini concealer waktu jem jem yang hebat. so teringat ada sorang reader aku di kulim dok tanya2 pasal concealer ha amik akak dah buat manual tutorial on concealer ye cik adik.

apa brand yang bagus? for me, semua brand ok kot. tengoklah kecepatan tangan ko gak. stick mmg cam senang, tp liquid dia nya absorb lagi laju dan pantas ko sapu2 je dia dah terus merata kat bawah mata ko tuh

ya gitu

sambil driving ngan jem jalan tun razak pun, aku cuba carik slot utk korang yer. so happy everyone?

Comment: 19