Kuah tak tumpah ke nasi…

I hate my own handwriting. bukan korang je tak leh baca, aku sendiri pun blur apa mende yang aku tulihkan nih. itu tulisan yang terpaksa aku draftkan for my internal project. at least boleh baca lagi tuh….

satu menda yang aku tak suka buat ialah menulis. seriously. fill up forms lagi lahhhhhhhhhh! kan kalau kita pi bank ke gomen urusan2 yang perlukan we fill up the forms, if sirman is not around, siap lah orang yang nak baca tulisan aku tu harus memaki sesajor.

IMG17886

it s well known already, kalau tang2 kena tulis ni, Sirman will take charge. my parents till now, keep on complaining my handwriting.

btw, recently, i have to write something, with my handwriting…

n 24hours later i got a call from the other party

Puan boleh tak tolong emailkan, coz masa you tulis hari tu, kami tak faham lah nak baca tulisan Puan.

ler..ko ado pun email!

dah tau ada email apesal ko suh aku tulihhhhhhhhhhhh dedepan ko!

Saya tahu ada antara kawan saya dedulu yang sangat cantik tulisannya, dia buat senget ke, tegak ke, tetap gak cantik writingnya. Untuk Rohana yang entah di mana kamu berada….

FYI, Abang mempunyai tahap tulisan yang agak lebih kurang ibunya…..ada one time aku dpt sms dari cikgunya kes tulisan abang ke main hebat buruk. hem…..not good not good.

Tulisan tidak boleh menjadi kuah ke nasi, so bukanlah salah aku weii kalau tulisan abang buruk. tp sebab dia budak lagi hahahahaha, nak gak cakap gitu.

Comment: 16