Koryo Won, KLCC…

IMG18189

dalam kehidupan kita sehari2

kita perlu lebih maju dan naik. yang buruk memang kita jadikan tauladan, tp kalau ada yang bagus kita jadikan pedoman. so setiap hari saya, saya akan belajar pelbagai gaya cara kehidupan. asal tidak bertentangan ngan sepatutnya.saya juga amik pengalaman, untuk belajar macam2, which again I WILL NOT REVEAL in my blog just yet.

there are things in my life, saya tunjuk dalam blog. but tidak semua yang kamu tahu. sebab itulah apabila kamu gunakan cerita fakta dari RM dan buat kesimpulan sedangkan ada lagi behind the scene yang tersimpan tak dikorek. maka itulah rencah yang tak manis bila sudah silap sangka.

seperti hari ini, saya tunjukkan bahawa few weeks ago saya pegi belajar makan makanan korea. a meeting with client. depa suka makan korea so ai ikut jer.

see….ni satu contoh. kalau aku tak citer korang tak tau kan?

ok….

IMG18192

apa lesson arini anak2? bukan kita nak bangga diri makan makanan korea, tp kita belajarrrrrrrrrrr makanan korea. gitu. jangan salah konsep yer.

so kak red sedap tak makan makanan korea

oh sedap kalau ko amik lauk pauk dia yang kena lah ngan selera ko. ada tauge aku tak amik coz aku tak makan tauge.

eh tahukah anda, saya hanya akan makan tauge bila dimasak lemak putih sahaja. ko letak lah tauge lam mee ke, sayur campur ke, apa saja masakan pun, aku buang tauge tu cedok keluarkan satu2 jugak nanti.

makanya again, proses kehidupan saya naik setingkat, belajar makan makanan korea.

aku bukanlah pemakann sangat. yakni nak kena makan tu mewah2 ke hapa. aku juga bukan jenis munch2 setiap waktu. asal 3 asas tu ada, bfast lunch dinner. n tak semestinya nak kena ada nasiiiiiiiiii gak.

i have SIY mar 🙂

lama korang tak dengo citer SIY aku kan. adooooooooo, but again, aku tak blogkan, so korang tak tau lah pasalnya.

Comment: 14