Winner for Parenthood Expo!

alolooo! bukan salah ai yer, salahkan tokey beso Thelilcaliph.com yang bz melenjus sampai ke Thailand. idup dia asik travelllllll semedang. dari ramadhan dah ada winner, pastu pergi ke Raya fitri, jumpa raya haji, ha kau baru arini boleh kuor result pemenang yang shopping kat Parenthood Expo di Midvalley, ramadhan yang lalu,organized by  Thelilcaliph.com for the contest in collaboration wt RM.

ke korang dah lupa ada contest nih?

iskk…jangan ko. ada resultnya ni ha tapi lambat…janji ado.

KakRed

So pemenang telah dinobatkan oleh Thelilcaliph.com. to Cik Lyn Yusoff. hoeyehhhhh….!! Lyn Yusoff yang agak pendiam tapi sokmo ari2 nama dia kat komen board RM nih. calon2 lain aku tak ingat, ada RedGlow, ada Yaty ada Mya ada Neo ada emm aaa tak ingattttttttttttt….ada jugak yang datang di waktu saya tidak ada di booth ni dulu tapi tetap gak entitle as long as korang cakap ko readers RM lah kan.

so tahniah to Lyn, eh adiah yer…hadiah kamu dapat ialah 3days 2 nites hotel stay di Langkawi. sebarang pertanyaan lanjut akan saya usulkan email add and no phone kamu to the tokey of  Thelilcaliph.com. Moli – kain boyan enjut2 ada jual dok?

So next contest next winner…eh jap si Lyn menang hotel kat Langkawi? wahh ko leh buat honeymoon weii! ko nak kawin dah kan? Moli – ai nya anniversary 9 taun bulan depan 🙂

oh ada lagi, ada satu slot utk korang next week bertemu ramah ngan RM. mau enggak? face to face. touch down cemolot cepipi 🙂

mau mau? ada adiah jugak rasanya tu… mau dok?

Comment: 35