Keris Parang di Pusat Krafttangan Jalan Conlay…

IMG_9170

IMG_9191

siapa menyangka entry saya berkenaan Hulu Keris Hulu Parang pada bulan September lepas membawa impak yang besar di mata dunia. mungkin cos of the google membantu dan spreading words dari kamu supaya membaca entry tuh…makanya makin berkembang2 lagi pengenalan hulu keris hulu parang. memang ramai orang berminat untuk menjadikan keris, parang dan pisau untuk sama ada buat hiasan replika, atau digunakan buat kegunaan harian.

IMG_9161

So pengusaha hulu keris hulu parang, Encik Zamri Wahid ada mengadakan exibition di tanah pusat Kraftangan Jalan Conlay. bersempena dengan Festival Kraf Kebangsaan antaranya ialah pameran keris parang milik hasil En Zamri Wahid. kalau you all nak tempah, coz nak pi ke bengkelnya jauh di Kuala Pilah N9 kan, so boleh lah datang ke:

Khemah A, Kompleks Kraf Kuala Lumpur

Jalan Conlay.

Please contact En Zamri untuk mendapatkan nasihat lanjut, tempahan keris, pisau dan parang, or mbe boleh terus je buat appointment jumpa di Kompleks Kraf or di bengkelnya di N9. Number talian untuk dihubungi 019-6685 036.

Hanya yang mahir sahaja boleh menghasilkan keris dan parang yang bermutu, En Zamri is the right person, sudah ramai ahli kenamaan, kerabat diraja dan penduduk setempat yang mendapatkan khidmat beliau.Exhibition di Kompleks Kraf Jalan Conlay ialah sehingga 8 Mac ni.

Aku ngah tunggu keris idaman Sirman yang dihias dalam box baldu sampai ke VA 🙂

Comment: 8