ServerFreak berwajah baru & Merdeka Promotion!

Sticky post jap yek, scroll down for my latest entries!

Korang sure tau yang RM is proudly hosted & sponsored by ServerFreak. So bila RM revamped for new look, depa pun apa lagi nak join sekaki gak revamp their website 🙂

So hari ni depa melancarkan Website Berwajah Baru yg lebih mesra pelanggan, lebih teratur & updated FAQ. So agak2 dulu ada soalan2 korang yg tak terjawab, leh la baca the new updated FAQ. SF juga melancarkan 2 pakej baru untuk shared hosting iaitu ” Platinum (30GB disk space)” & “Gold (60GB disk space) “

Opss bukan itu saja, semua org pakai twitter, so does Serverfreak. yokk follow their Twitter. lagi senang nak dpt updates 🙂

Lagi satu, they also launch their new blog. ni mcm nak lawan RM jer ni hehehhee!

WOW

Blog WOW serverfreak ini di wujudkan sebagai platform utk berinteraksi antara Serverfreak dengan pelanggan dan mampu memberi informasi kepada pelanggan SF & pada masa yang sama memberi peluang kepada SF untuk lebih memahami pelanggan SF.

Blog ini pulak terbahagi kepada dua kategori :

Frisky

Frisky adalah untuk bloggers, generasi muda dan ‘social networkers’ di mana kandungan blog menjurus ke arah aktiviti , peraduan dan tips menarik untuk generasi yang sentiasa aktif mengikut perkembangan semasa.

SavvyT5

Savvy pula menjurus ke arah kandungan yang lebih informatif dan serius dan lebih sesuai kepada para ahli perniagaan dan entrepreneurs. Savvy juga memberi peluang kepada pelanggan SF yang mahukan SF membantu mempromosikan kewujudan business mereka dalam bentuk banner dalam laman Savvy sendiri. Ini merupakan salah satu inisiatif SF dalam membantu para ahli perniagaan khususnya bagi mereka yang baru mula berkecimpung dalam bidang masing masing.


ff1

Tak sah la kalo tak de contest kan. SF juga menganjurkan peraduan FREAKYFOTO sempena wajah baru SF ni. Penyertaan di buka kepada SEMUA samada pelanggan SF ataupun bukan pelanggan SF.

Peraduan ini dijalankan dai 15Julai 2010 – 15 Ogos 2010.

Senang jer cara penyertaannya :
a) tangkap gambar anda dalam ekspresi paling lucu atau mengerikan (freaky)
b) upload gambar tersebut di laman freakyfoto
c) dapatkan rakan atau ahli keluarga untuk undi gambar anda.

Maklumat lanjut tentang hadiah peraduan ini boleh didapati di sini. RM3k worth of prizes yangg oiii

Last but not least, sempena nak menyambut Merdeka, SF telah bermurah hari memberi diskaun utk 2 pakej di bawah. Just masukkan kode promosi kat bawah ni masa buat order tu nanti.

1. Promosi Elite Shared Web hosting : elite53merdeka

2. Promosi VPS : vps53merdeka

Thanks ServerFreak for hosting RM and giving out contest and discounts !


Comment: 9