Anggun Bersama Minuman Anti Penuaan Eterna’

Sticky post promo, scroll down for new entries…

Frankly speaking aku memang tak pernah tipu pasal umur aku. Tahun ni I’ll be 36. Tapi orang kata, ni orang cakapla kan, aku tak nampak macam umur 36. Nampak muda dari tu ***kembang von*** hiksss. Actually tak de apa2 rahsia pun, cuma yang penting hidup mesti happy inside & outside. Dapat pulak hubby pak lawak, ha lagi la dok gelak ketawa tak ingat. Even RD pun tak nampak macam umur 39 kan kan kan 😉

But untuk sesetengah orang, ada yang nampak lebih tua dari umur yang sebenarnya. Bukanlah nak cakap depa tak happy pulak. Dah memang hormon depa begitu dak. But no worry, ni aku nak memperkenalkan satu produk yang pertama kali dibawa masuk ke Malaysia iaitu minuman anti-penuaan. Minuman yang dikenali sebagai Minuman Anti-Penuaan Eterna’ ini adalah dari kombinasi Kolagen Marin & Ekstrak Buah Manggis.




Xanthone dari ekstrak buah manggis ialah satu bahan yang terkenal sebagai anti-radang dan anti-oksida yang membantu melawan radikal bebas yang memberi kesan buruk kepada kulit anda. Vitamin C juga ditambahkan bagi membantu pengurangan kedut, melembapkan dan melembutkan permukaan kulit.

Dengan konsentrasi 5000mg dalam setiap hidangan, minuman ni dapat membantu kita untuk:

  • – Mengurangkan kedut dan menghidupkan semula kulit berumur
  • – Meningkatkan keanjalan kulit dan membantu mengaktifkan kolagen semulajadi kulit.
  • – Menghidrasikan permukaan kulit dan mengurangkan kesan parut dan “stretch marks”
  • – Juga memperlahankan kesan penuaan.

Minuman Eterna’ ini berperisa beri dan sangat sesuai diambil sejuk. Minum segelas Minuman Anti-Penuaan Eterna’ setiap hari, tapi sebaiknya semasa perut kosong sebelum tidur, selama 15 hari secara konsisten untuk melihat kesannya.

Tetapi sekiranya tiada kesan terhadap diri anda, ye lah kita kan tak sama antara satu sama lain. Orang tu minum mencanak2 kesan dia tapi kita tidak. Jangan risau, korang boleh dapatkan semula duit korang even korang dah habih guna pakai. Kerana produk ini ada jaminan 40-Day Money Back Guarantee.

Dan bersempena dengan pelancaran Eterna’ di Ooosha.com, korang berpeluang memenangi Apple iPad dengan hanya mengikuti langkah-langkah berikut:

1. Daftar sebagai ahli di Ooosha.com

2. Jadi pengikut ooosha di twitter.com/myooosha dan/atau Facebook Ooosha Zero-Risk Shopping

3. Kemudian shout seperti kat bawah ni sebagai Status Facebook/Tweet di Twitter korang:

Dengan Eterna’, umur hanyalah angka. Potongan 10% & peluang menangi Apple iPad bersama myooosha. Layari http://ooosha.com

4. Hantar e-mail kepada share@ooosha.com berserta maklumat berikut:

– Username korang di Ooosha.com
– Username Facebook dan/atau Twitter korang
– Masa dan tarikh status dan/atau Tweet korang yang menyebut nama kami

5. Secara automatik korang akan menerima baucer diskaun 10% melalui e-mel DAN berdaftar untuk cabutan Apple iPad!

Copekkkk…. penyertaan terakhir pada 31 Januari 2011.

Comment: 18