The number of fans…and APO?

I nak thank you to those yang nominated me dan voted me for the early pencalonan of this Anugerah Pilihan Online (APO) 2016.  Dah nak tarikh tutup for the voting nih pun, tapi better late than never. You have dalam 2,3 hari je lagi sebelum tarikh tutup untuk voted akak untuk to the next round.

You just need to login to your fb or twitter account to do the voting.

I know I tak buat campaign langsung pasal nih coz akak tahun ni dah my 12th year as a blogger so macam2 dah kulalui, macam2 jenis awards bagai. But ada adik sorang reader ni yang menyokong dan I guess takpe lah mungkin ini kali terakhir i ve been nominated, so akak buat ler blogpost sikit pasal ni. Mana tahu tahun2 akan datang orang dah tak nak nominate dah kan, ada few awards lain pun akak tak buat kempen gak, like I said, I dah kertu 🙂

IMG_8709

IMG_8710

The steps, very simple. You pergi sini, the apo.mstar.com.my and hit the button CALON APO di sini.

Scroll terus ke Number 15, that s where my pencalonan yang you kena key in kan. Ada 3 bloggers yang you boleh nominate, please nominate Kak Red from the redmummy.com, type je nama blog akak. Lagi 2 blogs tu terserah, I highly recommend you to also vote  for Denaihati. Kemudian can vote for Yuyu, Nisa,Cik Epal, Pena Berkala.  Lelain tu akak tak kenal 🙂 . To check nama2 bloggers lain ada dalam list nih: http://apo.mstar.com.my/senarai-nama-calon.aspx

So please please please, ada 2hari sahaja lagi sebelum depa tutup the voting untuk Kak Red go to the next round, tapi kalau tak lepas pun, I paham, I punya kempun pun very the last minute.

Dan untuk kipas hehehhe….

Jumlah kipas ialah 18 bijik 🙂

Dan seperti dijanjikan, once the new entry (this entry) is up, tutup sudah the teka jumlah kipas stand/meja di Red House (tak termasuk the ceiling fans, tu tak yah add up).

So, yes, 18 bijik kipas, dan sayang kepayang, camne ni takde orang yang tepat tembak? Kiraan kipas ni hari tu kita Red Family main teka2, untuk teka jumlah kipas yang ada di rumah, so all 4 of us dok kira kira, pun ada yang terlepas pandang gak, specially dalam laundry and iron rooms, ini yang anak2 dan suami terlupa sikit.

Hadiah baju baru yang tidak bertuan, akan akak panjangkan to the next contest 🙂 , kita up lagi tambah 2 helai pulak for 2 winners, i ll think about the contestnya. Thanks kalian to join reramah mesra kita main teka-teki.

Comment: 4