Red on Tuesday…

hello frens…hello readers!

remember her? ms bunga….

Ms Bunga mintak mahap kat korang coz lama x kuor lam blog ni, lagi satu mukanya agak pucat sket kan..dia x berapa sihat ye..

satu2nya manusia yang baik dan rapat dengan aku satu ketika dulu tapi kerana jarak floor kami skang, makanya kami hanya boleh meet up for lunch, at least once a month, once a week agak payah lah ye. ai very the full house…

so jadi kalau orang2 yang tak tau duduk sebenar, pastu mengata2 mengumpat2 x kenal aku, better keep your mouth shut. ms bunga kenal siapa saya, dan saya x perlu nak megah tunjuk kat awak the 5,6 ekor lalats itu. what i learn from now on, aku benci korang forever!

i was so wanted to eat at the Little Penang Cafe, cendolnya sedap, tp sebab aku stucked and lambat turun, kesian ms bunga tertunggu2 and Q for LPC sangatlah ramai. kawan aku ni dahlah makyong…so kita turun je ke Chillis. ikut tekak aku takpe leh tunggu, tp kawan aku ni ngah ngandungkan, mana leh kita layan gitu.

lamb shoulder, my very quick order, x sempat nak belek, dah 1 lebih masa ni. nak cepatlahh

ms bunga’s lunch…x abih, so dia kena tapau…

tq being normal for snapping this photo, hiks….berbulu je dia bila aku suh..

‘oi belakang la sket, gambar ko shot tadi x nampak hbag…’

hahahahahahha this photo baru clear nampak hbag.

mereka masih lagi hari2 menyibukkan hal kain dalam skirt saya, hem…no wonderlah aku hanya sesuai sama ms bunga, kecuali orang2 itu…

saya x dapat nak memaafkan perbuatan mereka semua, sudahlah difitnah, mereka print entries di blog saya untuk menutup periuk nasi saya. i will never forgive them.

Saya tak sedih, saya kuat boleh lagi berlawan emosi dengan diorg, cuma saya benci bila yang buat perangai begini ialah orang2 yang macam tu, yang gaya pun dah menunjukkan kak nam bedah. U wanna say bad things bout me, think bout how good my relationship bout other parties, including ms bunga.

Korang x tau, punyalah depa kak nam bedah, sanggup jugak nak mengorek rahsia dari Ms Bunga. She wont tell u anything lah dude!

Ye baru saya teringat, months ago ada orang menyampaikan salam dia through ms bunga, tp saya tawar hati, hati saya sangat terluka dengan orang itu. Saya mungkin seorang pendendam, sapa yang menyakitkan hati saya, mmg senang saya ingat dan saya kenang setiap masa.

Satu sifat yang saya harap akan berubah pada lebih memaafkan dan melupakan kesilapan manusia lain. …hemm, masih lagi enggak bisa. Kerana itu a private blog for lalats is created.

Comment: 19