Nuvafemme…

This is a Sticky Mode Entry, Please scroll down for the updated entries.

Salam and Good day to redmummy’s readers!

I have a new entry for you today, a new ads that I ve been using for months already – Nuvafemme.

Kompem la korang x penah dengo gitu kan? Ha sbb x penah dengo meh akak ceghita sket nor….sblum tu nak remind ye, cerita ni bukan hanya utk bacaan wanita sahaja, tetapi jugak bacaan lelaki coz hangpa kan ada makwe, ada isteri tercintot, ada mak yang paling disayang dan segala geng2 lam idup korang pun ada wanita kan. Oh Wanita!

Gitu ceritanya alkisah gini…

Wanita perlukan kekuatan dan dorongan untuk hidup bahagia, hidup dalam situasi yang harmoni dan nyaman, dari aspek fizikal wanita juga lemah dari dibandingkan dengan lelaki , but this doesn’t justify us being called the weaker sex. Kita skang boleh ada strongers bones melalui Nuvafemme. Dan siapa pula kata wanita tidak boleh menjadi kuat?

FYI, risiko wanita mengalami heart attack is a bit lower than men. Mungkin kerana kita wanita protected by our own hormones. Tetapi as we grow older, protection yang ada pun nanti will be taken away from us, kerana itulah kita perlu mengambil Nuvafemme so that we have a fighting chance.

Be at ease…with yourself and people around you…Nuvafemme membalancekan hormones kita dan lebih membuat life kita less painful. Something like that gitu…

Satu masalah yang sering melanda kita, period pain/senggugut. Ni x leh lari mana lah…tp mmg betul kalau kita sudah beranak pinak, period pain ni akan berkurang. Ye yang tu saya setuju tp x semua ye, coz adakalanya akan datang juga sakit period pain itu. Nuvafemme membantu system penghaman badan kita, dan mengurangkan sakit2 period pain yang sering kita hadapi. Mungkin ko tengok eh dah makan sebiji tp x baik gak, harap2 bersabar kerana Nuvafemme ni kalaupun x nampak skang impromptu, tp lama kelamaan ko akan rasa perubahannya. Mungkin selama ni ko kena senggugut sampai 5 – 7 hari tp it may shorten the menstruation period to 2 – 3 days.

Sebenarnyakan, kita ada mendengar that wanita tidak kisah menjadi tua, kerana kita akan menemui dan menjalani kehidupan tua itu of cos, tetapi kita kisah sekiranya kita nampak tua. Faham kan? Kita tak nak ketuaan kita tertonjol ketara dengan kekeringan kulit, wrinkled skin lah, kulit warna tak rata, leher itam muka putih, lengan itam siku putih. All are visible signs that kulit kita ni adalah cell regeneration to slow down.

Kerana itulah Nuvafemme dicipta, derived dari soybean has recently discovered by scientists to be the new skin-saving ingredient.

Several clinical studies to improve skin radiance:

  1. Stops wrinkle formation
  2. Retains skin moisture
  3. Protects against skin darkening macam ada internal skin UV protection lah J
  4. Neutralizes free radicals and prevent skin damage

Generally, Nuvafemme adalah premium grade soy extract supplement that guarantees quality in every tablet. Makan sebiji ke 3 biji per day. Non genetically modified source, organically grown soy. Sugar free – low calorie dan tiada artifical flavouring.

Nuvafemme datang dalam bentuk tablet, spt yang korang tengok dalam gambars ni semua.. Harga sekotak yang berisi 50 tables Nuvafemme dijual berharga RM98. Where to get and buy: available at all pharmacies (eg. Vitacare, Caring, Guard ian , Watson’s, Sasa and most Independent Pharmacy), kindly contact Nuvanta Sdn Bhd di 03 – 5569 4337.

Be Beautiful! It’s a Woman’s Right! Only with Nuvafemme!!!! Log on to Nuvafemme’s official blogs: http://genistein.blogspot.com/ OR http://nuvafemme.my/blog/ !

I m a blogger yang presenting this information but credit also to our Nuvafemme Ambassador’s Daphne Iking – a mother of cute baby girl! Ha bolehlah kan, sapa2 yang nak nampak cute2 comel like Daphne and redmummy, give a try to Nuvafemme J . Tengok how pretty Daphne is, being a mother and a wife, hidup dia balance, some more wt her own career, running here and there, kelek anak, layan laki when the husband is in town, you gotta learn to balance yourself, your time, your life, like Daphne’s own words – It is all about balance; Nuvafemme balance the inside, and it reflects on the outside!

Khidmat pesanan masyarakat Nuvafemme, Soy Extract Concentrate is brought by redmummy.com

Comment: 20