Suits Shopping…

inilah wajah duka x suka sirman bila kena beratur panjanggggggggg untuk kain baju yang aku sopingkan..

wah cantik….. lina murni pengantin baru, pakai ni nak as your wedding gift?

ke lina nak yang nih? sapa lagik pengantin baru?….

bila masa ler sirman ngamik gambau ni tau…

ada baju saya suka size takdak, ada yang aku x suka bersidai punyalah banyakkk

merah ini saya tidak ambil…RM29 bukan cardigan but kalau nak bawak pi kerja casual pun boleh. saya pakai merah gak kat opis, harus, tp tidaklah hari2. corporate colour for office haruslah dark kaler, black dark brown grey ke asal one tone gitu for suit specially.

taraaaaaaaaaaaa hasilnya saya soping. aku pakai nanti aku kasik tunjuklah yer. enaf for this month. x leh beli kasut šŸ™ . nak kena beli dress lak and baju casual yang ala kembang2 gitu.

btw, tips untuk anda…best suit yang satu lai jacket tuh nak yang x nak sampai harga RM150, can find kat Agenda JJ Maluri, the quality is not bad. kalau kat Nichi pun molek jugak, kalau saya jumpa yang berkenan kat klcc pun saya beli gak but haruslah tabiat tu jangan diamalkan sangat, coz suit sepasang pun ngan seluar or skirt dah kat 200, beli masa sales pun lagik molek, ni aku beli ada 10% for 5 lai, dapatlah RM355.

dan membasuh suit ni ada yang kena dry cleaning, ada yang basuh tangan pun boleh jer. kita pakai suit bukan kat sawah bendang, dok dalam ekon kan so x yahlah kau sungguh2 menyental bagai. cukup2 ronyok2 tambah softlan n bolehlah digantung. wah aku cakap macam aku yang buat, pdhal fifin yang sentalkan..but sama je kalo aku buat pun gitu gak kekdahnya. paham adik2?eh akak2 pun ada kan, dan jugak abang2…

tapi sepentot jangan main basuh keronyok2 lak yer…spender kau MAEL basuh tangan ke main terbalik2? hikss šŸ˜›

Comment: 27