I zip2 my mouth…

pagi khamis semalam saya disampaikan cerita hari rabu dari kawan2 saya, pasal sipolan sana sini, ngekeh2 saya gelak bila depa citer, like ‘arini pi kelas muhasabah tp esok pangai tetap sama’  camtulah yang saya dengo.

senyum nya gayak gini, kalau ikhlas hati senyum maka terpancar kat wajah, ha gitu, kok hatinya hitam makanya senyum camnaer pun tetap burukkan muka kita. dahlah kita ni bukan cantik sgt, buruk nya type kan <——–peringatan untuk diri sendiri.

my diet lunch yday…telur ngan ikan bilis sekadar hiasan. kacang and sambal paru sodap…

Pasal yang cerita sirman ngamukkan tu, apa saya nak komen? x nak komen hapa2 lah…saya pun dah buat official police report kan.

kang saya tulis panjang2 pun, masih ada yang bertanya, so ambil je lah iktibar…kalau anda ‘membesar’ bersama blog merah saya, awak sudah kenal warna kehidupan saya kan, awak sudah tau rencah hidup saya, dan awak juga tahu betapa bersabarnya saya dengan apa yang terjadi sebelum2 ini, tp yang satu semalam btul2 mencabar maruah saya sebagai isteri dan ibu. apatah lagi bila saya membaca posting yang sirman sendiri hantar (maunya aku tak tekejut, bila dah posted baru sirman habak).

details so on, kita cakap berlapik di sini….let the police do their work kay.

Comment: 14