Mana readers lelaki ku?

saya dan pembaca blog tegar merah

mamat ni sangat lah ada kaitan dengan hidup saya

cuba korang teka kalo korang betul2 pembaca blog merah yang sangat tegar

alah x yah teka lah

dia ni adalah suami kepada nana ngan kata lain adik ipar aku lah (terserempak kat klcc)

kuih2 raya yang didapati dari istana negara…jamuan makan petang ku waktu pi jumpa aunty yeli lagi petang semalam.

aku ada kasi tau tak yang aunty yeli ni penjahit untuk istana negara gak? ado kan?

aunty yeli yang berbaju merah skang kalo aku datang je laju je dia tutup muka x nak masuk blog. apparently her fren from pertama complex found her from this blog too. hiks..very the jejak kasih kan auntie…

belakang ku itu adalah anak sulong aunty yang aku promotekan aritu, oi anak nya lom kawin lah…masih single lagik kaooooooooo.

x de ke lelaki lain lam blog nih yang nak bersuara selain si mael yang sampai sudah x kan ada blog punyalah. yes mael is very famous coz he s been my blog reader yang meroyan bila aku privatekan kejap blog lama aku dulu.

selain dr itu saya juga ada readers lelaki yang sangat tegar, ada yang kadang2 letak komen ada yang sekadar menyorok di belakang tabir. ady, abang zaidi zainal, sapa lagik ek?

napa? malu ek?

laki ai x sepuk u lah kalo u letak komen, malah ramai readers pompuan kat sini boleh kenal2 you, wpun u laki orang. asalkan tidak berniat ala2 NH tu udahler…

ai dont have ‘Sememeh’ reader kot lam nih, insyallah.tapi readers bujang lelaki pun ramai jugakkan? bila nak kuor dari kepompong u the boys?

Comment: 60