Info on the Potluck!

hallo salam all…

sedikit update, aku bukak entry baru coz sian korang letih nak scroll ngan entry potluck yang panjang kedaung tuh.

insyallah sabtu ni adalah ari potluck kita, kalo ada masalah, ke hapa, ai m sure the 5 komitis dah bagi contact details depa kat korang, sapa2 yang last minute nak pergi, mai turn up potluck nih, pun saya alu-alukan. so far, kami telah menerima lebih 70 kehadhiran, the confirmed one (harap2nya sungguh2 berjanjilah datang yer heheheeh)..ini termasuk dengan partner dan anak memasing. yang datang single plak haruslah bawak kawan jugak. so itu jumlah yang kita ada.

there will be few games, ada lucky draw yang ciput2 jer, ada makan2 of cos lah, makanan ada yang dari heavy ada light etcs. Pakaian, kamu bebas memakai warna apa, wpun merah adalah warna wajib tp saya x nak lah korang stress pening kepala nak carik merah coz x semua orang suka merah kan…tak kisah.

Saya akan berbincang more detaily lagi ngan gang2 bas merah, final checklist before the event, n will announce nearer to the date. tp saya tahu ramai yang akan bercutian jemaat nih kan, so kita jumpa di putrajaya terus 🙂

antara mereka yang akan hadhir, sekadar the nick name saya tempeklah kat sini, ini subject to those yang dah emailed, kalo ada yang tak email tuh, tu yang susahnya kita x de details awak, so bolehlagi sempat kalo nak bagi details kat potluck.redmummy@gmail.com : ada gak yang cakap nak datang, tp sebab tak bagi details, kita x add in. so kalau nama awak takde, sudi2lah jemput datang jugak yer.

Mimie azim@sk, Choz, Liza, Attyfir, Aan, Ayusolo, Eliya, Amira, Mya, Nona, Zaidi, Alang, Wana, Nana, Nizar, Zarif, Wawa, Mimie, Myra, Katak, Mrs Taj, Meera, Yaya, Yuzila, Sue, Mamaazlina, Ak, Yatie., kue, mimie lagi. nama2 ni tak masuk ngan family and kawan2 depa…dan x jugak termasuk the 5 families.

kalo bertambah atau berkurang, harap x menjejaskan majlis Potluck ni jugak.

Saya mewakili the 5 Gang Bas Merah, ye saya terus terang cakap depa lah yang bertungkus lumus buat kerojer ni sejak sebulan lebih, sejak saya announced saya nak buat potluck on 27 December. kalau ada sewaktu sebelum dan selepas majlis, ada kekurangan, ada kesentapan, ha ni ahkak merah, adik merah nak mohon mahappppppppp lah sesangat. majlis kami ni pertama kali diadakan, tanpa pengalaman tanpa rentak tari kami cubalah nak buat the best for the readers.

Comment: 34