Lemon Rosemary Chicken…

IMG_4850

separuh ayam ah berkepak, ada sebungkus lagi lom bukak

IMG_4846

sekor ayam Lemon Rosemary Chicken ni harganya RM18 kalau 2 jadik RM36

IMG_4848

half kepak, ater lupa nak ngamik gambo, masuk mulut dulu jugakkkk

IMG_4858

LRC juga ada bagi potato, this one aku dpt percuma, yang ayam2 tu kena bayo ler…harga untuk yang cinonit ni RM2 jer. so korang nanti bila order ayam LRC nih boleh lah top up ngan potatoes tu jugak.

IMG09242

separuh dah makan, satu lagik masih sihat, tp sekejapan dah masuk mulut abang ipar aku!

2 ketul ayam LRC aku tempah utk dibawa ke rumah mertuaku sabtu lalu. itulah yang menariknya bila kamu letak jaja iklan kamu di sini, business kamu insyallah akan naik mendadak. saya berani bilang kerana LRC sangat digemari ramai dan dari RM jugak nama LRC terkenal, naik tak menang tangan kak didi and abang jaz amik order. Syukur….

FYI, saya tidak dibayar for this ads, kan saya ada cakap aku jugak buat iklan base on one on one discussion, they didnt have the budget but they gave me the taste of LRC dedulu. masa awal2 kemunculan LRC pertama kali dalam RM. selepas itu adalah jugak kak didi nak bagi foc tp terus terang saya bilang, kalo asik free jer camne business orang kita nak maju.

IMG09228

IMG09229

btw, checkpoint jumpa collect LRC kali ni kat BP, BTR. kak didi berpecah sama suaminya untuk buat delivery LRC. gigih kan suami isteri nih. dalam keter kak didi tu ada 3 boys dia, salah sorang tu lah yang akan bertembung 4 mata ngan aku. wah takut aku! budak umur 11 taun dah masuk tournament Chess, dia ajak aku lawan, yes kami akan berlawan chess pada bulan May. aku dah dpt stock Analog/Digital Clock for Chess and set chess gak. Direct from Persatuan Catur Malaysia—–sib baik lah aku berhubung baik ngan PCM.

so citer chess later, skang korang ingat nak order LRC, contact Abang Jaz 016-2256597 atau Kak DIdi 016-2336597 atau pi blog LRC depa nih.

The taste? ai have no complaint, sebab tu lah berulang kali aku order….

Comment: 16