Capek kerana Jakarta…

that was a big surprise isnt?

tapi untuk satu2 entry jakarta by MAS nih saya kena tulis dengan penuh terperinci, bukan boleh tulis tangkap muat waktu2 mengantuk ngan penat jerihnya. lagi pula kol 3 pagi pun saya tak tidur lagi, so camne saya nak flowkan idea.

untuk itu, saya hold dulu sehingga saya bertenaga semula.

in my previous entries berulang kali saya bilang, saya shopping – it s true, saya buat mini tiny soping sket kat jakarta and bandung.

saya juga kata saya tidur – di waktu malam of cos lah, dan di dalam kijang innova coz jakarta and bandung penuh dengan macet (jem). waktu itulah saya melelapkan mata dan berehat.

entry hari Jumaat lalu totally disiapkan separuh waktu di rumah, dan separuh lagi waktu di KLIA khamis lalu.

entry hari sabtu dan ahad, disiapkan di jakarta selepas 12 tengah malam, yang mana saya berjaya mengalihkan ingatan kamu.

entry emo ari ahad, sebenarnya mana de aku emo pun, tp ai m redmummy, ai got to distract my readers with something else before korang menjerit kenapa tak ada entries2 terbaru and bergambar.

huhuuuuu………! dan saya melalui Kastam dengan penuh berhemah, sib baik tak kono tahan lagik.

300409_jakarta 071

Bersedia untuk mendapat sedikit ilmu dan pengalaman mahal manis pahit maung suka duka sewaktu diterbangkan MAS to Jakarta. That s gonna be long and lotssssssssssssss of entries.

Comment: 17