After 3 boxes of SIY!

IMG10693

prawn, penuh ngan cheese. nampak sedapnya….menu tokey.

IMG10694

aku adalah semakin muak dengan menu yang sama di The Fisherman lah…makin lama makin sket je aku makan. harus kena tukar menu kalu gini. kenapa saya suka makan di situ, coz aku x yah nak risau jadik member ke kalo depa ada bagi membership card, they recognized me as their loyal customer, very regular kan. so tiap kali aku datang, bayo je bill mesti dpt 10% discounts. automatic, provided hari2 yang aku datang tuh, staff2 dia tak dak yang baru lah.

IMG10695

some goodie stuff from SIY’s tokey.

dalam sejarah, jarang SIY nak jumpa pengguna dan promoter cam aku nih. tapi untung rezeki, janji kami berdating berjaya gak akhirnya satu ari itu di klcc….

sebab Mas SIY adalah seorang yang secretive, tak bolehlah saya letak gambarannya. apapun Mas SIY, thanks for spending lots of invesment for RM’s readers coz kamu akan dapat hadiah yang menarik from SIY soon. Saya sudah hampir menyiapkan proposal untuk contest yang Mas akan rujuk balik.

SIY yer…tunggu ye semua gang, ada contest, big big bang!

One more announcement, Mas SIY will be in KK, Sabah for her SIY’s road tour. Ada macam2 promotion yang Mas akan bagi, harga runtuh murah kalau kamu dapat datang ke Dewan KDCA Panampang Kota Kinabalu, Sabah. Mas is joining KK’s agent to promote the SIY untuk warga Sabah di sana.

Ingat yer…jumpa Mas SIY di Kota Kinabalu Sabah pada 30 an 31hb May ini, hujung minggu ini bersempena dengan Pesta Keamatan yang diraikan di Sabah! apa yang akan u all dapat waktu turunnya Mas ke bumi Sabah:

1. Clenz dengan harga RM10.

2. Voucher Petrol

3. Voucher Percutian (mas, akak nak pi paghis….)

4. Skim ansuran untuk govt’s sector.

5. Demonstrasi Sanchi dan Colagen Sea

IMG10518

Kenapa saya sokong kamu memilih SIY wpun sekejapan kamu akan memerut. memerut tu adakalanya dia bagik false alarm, itu sbb salah saya, tak konsisten, kat jakarta saya x amik SIY, so dah berapa ari saya stop yet lom ckp 10 botol saya abihkan. balik dr jakarta pun seminggu gak saya x amik. dah after 1 week baru saya sambung balik, so tu yang dapat false alarm.

Tapi, inches saya semakin turun….

SIY is helping me to get more slimmer. I have 4 kgs to go…

So u all, kalau mahu order SIY, gegarlah Mas sendiri at her number 016-6224506  dan visit SIY’s web itself http://www.langsingdengansiy.com/

else,  do contact me privately , kamu boleh mintak bantuan saya, ai m not an agent for SIY, saya jugak bukan duta SIY, tapi saya buat promosi SIY coz saya adalah pengguna yang sudah ada nampak cabang jalan untuk sedikit menguruskan badan. terus terang cakap, saya happy memilih SIY. Mas dah pujuk aku jadik agent, tp aku yang tak nak, aku tolong amik order je bisa, nanti kang kalo aku jadik agent, Mas will be my competitor, lagipun takpelah, biarlah aku dengan dunia blog aku sendiri.

Comment: 14