The Thursday yang meriuhkan!

IMG14699

so ok

so many things to tell

so many things happend this week.huii!

yang leh citer yang tak leh citer

kedaung betullah aku. letih toksah cakap lah ngan badan aku yang sangat weak, no wonder ler aku amat moody lately.

ai met my client over lunch, jalan lari sana sani pap sambung keje

IMG14697

aku gembira syukur dengan usaha lipat ganda. kadang2 kita berjaya sekelip mata, tp pastuh kita jatuh menjunam2…kadangkala kita susah nak naik, tp kita maintain untuk beberapa waktu. saya tak tau berapa lama saya akan berada di atas, insyallah saya akan pastikan berada di atas tidak melekakan saya di bawah.

kadangkala orang akan bertanya

kenapa kak red takdak kat event gini gitu

there are so many reasons, kalau under nuffnang ada yang saya tak leh pi, coz conflict with my other advertorial jobs lain. itu satu. Client A dah amik aku tepek depa nya product, kalau Client B amik aku gak, jadik macam satu competitor tak sihat something like that lah…

satu lagi, some clients ni tak leh nak beat the top bloggers punya payment, so they have to go down their budget, n Nuffnang will ensure that i m not underpaid. something like that lah….so far ai havent rejected any of nuffnang advertorials yet, but ai did decline lah kalau ada something yg conflict ngan entry aku. which aku tak boleh mention.

first stage cakap gini

client suh buat gini ok aku buat

2nd stage dia suh buat gini, wah…tu dah lari konsep, so kita akan cuba match kan apa yang boleh fix to clients requirements.

then camne aku survive ngan daily entries yang bertubi2 (dulu lagi bertubi2) skang ahhahahaha, makin sakit hati je korang kan punya lah ciput, at least aku buat gak 3,4 entries lagi per day. satu lagi aku mmg tak cukup tidur 🙁

oh takper, asal saya gembira…

kenapa plak aku bukak cite job advertorial clients bagai..

coz insyallah ada 2 big main job are waiting for me. one is on october…..one is donno the date yet but it s happening ai can say. yang advertorial biasa korang nampak tuh of cos ado gak.

tak masuk promo sale lam RM..

hah PROMO PUASA RAYA! aku dah ada 4 ke 5 kuih raya on q utk korang beli nih (laju betul penjual2 kuih raya ni tangkap aku yer nak promote kuih raya depa)…those yang nak jual kuih raya, only for Ramadhan kami dah ada Package Promo Puasa Raya utk iklan di RM, cheaper than the 11 months yang skang nih kita quote.

Contact RedMummy and Sirman will reply to your email.

Comment: 16