2 Featured Bloggers

image

Hanida, Good luck for your Project Alpha contest.

i m not gonna talk bout the contest but saya lebih concern dengan template kamu. aku prt screen page untuk 2 diff entries in her blog, the top one pakai font kecil, can be read sampai hujung ayat. but untuk Project Alpha’s entry, you pakai font besar tapi tak muat dalam satu para.

perasan tak?

i tak tau apa penghujung2 di setiap lines. tergantung2. sebab tu lah pilih template yang tidak complicated. aku pening sket dok kat template orang yang 3 kolums, one is hard to read via berry, satu lagi contohnya jadi macam ni lah bila kita tak mahir bermain ngan coding.

sblm terlambat, or before they made the final judging on your contest’s entry, boleh lah cuba balik pakai font yang kecil.

**********************

p/s :- Baru-baru ini blogger famous, Redmummy telah menyarankan saya untuk join contest Maggi Mee My Way. Boleh tahan gak hadiahnya. Kira cukuplah stok untuk Manggi setahun.. Tapi buat masa ni masih dalam perancangan. Mungkin memerlukan model yang lebih bersifat komersial.. Ye lah nama pun iklan mesti kena eksploitasi. Nak harapkan paras si Zool alamat tak menang le gamaknya. Kepada yang nak join tu boleh terus je ke sini..

Zool Liga Kampung

Dear Zool,

memasak tidak perlukan model yang punya wajah cantik mahupun handsome ala brad pitt. memasak untuk contest maggi lebih pentingkan creativity resepi. tidak perlu risau untuk mendapatkan model yang komersial, kamu juga bisa memasak tanpa memaparkan wajah the Chef, hide it.

when u blog, be confidence bout yourself coz bila kamu sendiri  yakin dengan tulisan kamu, your appearance is on the 2nd stage. Gegirl and I sendiri pakai shower cap, no diva status, not even a single make up 🙂

Comment: 8