Pilihan yang kamu ada…

IMG18013

terus terang cakap aku ada satu je LV, yang korang tengok lam Project Alpha tu lah. yang  brand lain ado ler. tapi satu  hari gening, aku kantoi sorang awek ni di satu mall indah, dia bawak LV kaler purple ni lah. harganya tu lam RM6 ribu kalo tak silap tau.

itu aku nak beli tp sirman dah jegil bijik mata. so aku beli yang lain lah less than 6 ribu tuh.

but  aku ni sebab dok bercampur gaul jemaah sepusat raba2 ngan budak2 kaknam.com , aku perati ler kan hbag LV minah ni. kau! tiruannn lah.

macam ni lah, aku bukan nak ckp ko tak leh pakai tiruan ke hapa, tapi  im talking bout myself yer. aku dulu x kan pakai  yang memahal designer hbags ni sbb memang tak mampu. baik pakai brand Vincci ke Eclipse ke Mango ke Sembonia ke, Carlo Rino pun ok asal not tiruan. kita tau benda tu tiruan tp kita beli pakai gak. itu pilihan ko.

pilihan aku adalah pakai jenama biasa asal bukan jenama tiruan konon mahal nak giler sbb itu pilihan ku…(dulu)

IMG18016

macam hbag kecik nih. pilihanku. bukan tiruan.

dan aku juga memilih untuk menghookannya di table makan supaya senang aku nak bersantap.

again, pilihan saya.

IMG18015

dan aku bagi ko sakit hati lagi, bila aku makan yang enak, perkhh udang fries ikan nasi, satu idang, dibelanja teman yang kaya. menu itu pilihanku jugak.

pilihan memasing ada banyak. apabila kita sudah ada banyak pilihan, kita akan menggunakan setiap choices yang ada, tapi perlu diguna dengan bijak.

so pilihan kamu untuk berada di RM, adalah satu pilihan yang bijak.

jadi undilah aku sebagai blogger tersohor ahhahahaha, ntah sapa juri sapa organize contest idok le teman tau. wpun korang kata dah top, tapi aku perlu yakinkan pengguna yakni readers untuk lebih stay to be around RM.

Pilihan kamu pada RM sangat disokong Nuffnang. Trust me 🙂

Redmummy, i need your readers for our project

oh haimeh? ai ai sir…

Comment: 31