Rahsia Kejelitaan Wanita…

IMG18745

mata ni kalau kita pakai purdah tutup idung pun, mata jadi punca syahwat jugak. dari mata turun ke hati. dari suka kat orang tu nya mata terus jatuh cinta ewahhh….

mata yang aku nak citer ni dari segi make up, tengok bawah mata gambar ni, wpun kabur blur tp ada sket kusam. macam make up bawah mata tak rata.

IMG18870

yang ni lagi lah kesian, boleh nampak sengkak mata bawah yang dahlah tak cukup tidur, but eye bag ke lebam mata pun boleh ketara gak. tapi dengan teknik make up yang betul, penggunaan rahsia make up,terus rahsia kejelitaan wanita terserlah dari pucuk mata sendiri.

IMG18991

satu teknik yang bertahun2 lah jugak aku nak belajar, pi belajar kat kelas pun asik semedang je lupa. but finally 2,3 hari ni barulah aku tau rahsia yang tersembunyi. bukan hasil kaler eyeshadow tu yang penting aku nak korang tengok but bawah mata yang kemas dari gambo2 kat atas…

rahsia kejeletiaan wanita hanya dengan satu calit…

IMG18989

aku boleh kongsi, tapi korang nak bagi aku apa? ehhehehe..ilmu memang boleh sharing tapi apa kata jemput dengar taklimat dan belajar menyolek dan dandanan untuk diri sendiri or untuk group, individual yang berminat dengan jangka panjang dan pendek Akademi RedGlow.

boleh mendapat tajaan sekiranya berkelayakan.

cakap pasal tajaan, insyallah sapa kepit2 sini bertenggek tiap ari kat sini, akan mendapat tajaan or barang2 dari sponsor jugak. spt contoh RedGlow yang paling baik hati membawa GBM ke kelas make up percuma followed by 10 pembaca setia RM jugak. other sponsors  pun dah banyak ulur2 kat readers RM nih macam SIY, VSHUB, (just to name a few) dan semestinya Nuffnang. ni boss aku.

Tekun-tekun duduk diam ….

dalam diam ada isi 🙂

Comment: 25