Mister Potato Manchester United

 

48hours sponsored post.

image

Kalau saya RM = Ringgit Malaysia, RD pulak = Red Devils hehehehe 🙂

I’m sure korang semua have heard berita sukan yang gempak baru-baru ni di mana our local Malaysian snack brand which is Mister Potato, produk dari Mamee-Double Decker Bhd, telah menandatangan official contract sebagai the Global Snack Partner of Manchester United. Manchester United tu, bukan alang-alang kecik-kecik anak punya kelab bola sepak! Well, aku bukanlah tau sangat pasal English football ni, tapi kalau nama Manchester United tu sapa yang tak kenal.

The  deal with Manchester United adalah langkah yang bijak untuk melebarkan lagi sayap pasaran mereka khususnya di SE Asia dan ke seluruh dunia umumnya. Di Malaysia kini, Mister Potato juga memang menjadi the leading snack brand selama beberapa tahun. Dan kini dengan  pek barunya iaitu pek edisi Mister Potato Man Utd, semakin lajulah dia punya leading 🙂

Seperti gambar kat atas nun, pek edisi Mister Potato Man Utd dikhiasi oleh pemain-pemain Manchester United yang hebat.

image

Sedap budak berdua ni mengunyah Mister Potato yang rangup sambil buat homework diorang.

So korang the Red Devils fans out there dah pergi serbu carik the new Mister Potato Crisps featuring pemain-pemain Manchester United kesayangan korang tu ke? Dan jangan lupa pulak untuk try salah satu perisa terbaru mereka yang sudah berada di pasaran iaitu the Fiery Hot & Spicy.

image

Tapi bukan sahaja Mister Potato Crisps 160g sahaja yang ada featuring Manchester United players, tetapi juga the Mister Potato Mexican Wave Chips. Barulah kena kan, makan Mister Potato Mexican Wave sambil buat mexican wave masa tengok Manchester United main bola hiks.

Ala Kak Red setakat buat mexican wave kat depan TV buat apa? Nak la jugak layan kat Old Trafford tu…

Ha ni aku nak war-warkanlah kat korang yang korang juga berpeluang untuk pergi ke Old Trafford tengok live Manchester United main. Bukan sahaja layan tengok bola live sahaja tetapi termasuklah:

  • * Tiket VIP tuanrumah
  • * Penginapan disediakan
  • * Tiket penerbangan pergi dan balik
  • * Melawat Stadium Old Trafford
  • * Sesi pertemuan (POSSIBLE chance to meet & greet the players)
  • * Duduk di atas kerusi pemain bola yang anda minati di bilikpersalinan

The Ultimate Man Utd Expericene Contest 2011 menawarkan 2 x hadiah bulanan di atas. Ha confirm korang dah teruja dok.

So macam mana nak join contest ni?

Ok dengan setiap pembelian Mister Potato Crisps 160g, Rice Crisps daripada Mister Potato 130g ataupun Mister Potato Mexican Wave 70g, korang akan memperolehi Kad Kod SMS macam gambar kat bawah ni.

004

And then ikut arahan yang mudah berikut:

Langkah 1 – Jawab satu soalan ringkas dalam Bahasa Malaysia sahaja (seperti yang dinyatakan pada pek) dan hantar penyertaan menerusi SMS dan/atau secara online (FREE) bersama kod SMS tersebut.

Cara hantar SMS untuk Langkah 1:

MPC<jarak>KOD SMS<jarak>NO. K.P.<jarak>NAMA PENUH (seperti K/P)<jarak> JAWAPAN

Contoh: MPC 12345678  860723141121 ALI BIN AHMAD BETUL

Dan hantar ke 36660

Langkah 2 – Tunggu respons dan ikut arahan seterusnya.

Selain SMS korang juga boleh sertai contest ini secara online (FREE):

  1. Layari www.mister-potato.com dan pilih negara anda untuk menyertai.
  2. Daftarkan diri jika korang menyertai buat pertama kali ATAU just log masuk jika korang telah pun berdaftar sebelumnya menggunakan nama user dan kata laluan yang sah.
  3. Masukkan Kod SMS dan jawapan yang betul untuk soalan yang dinyatakan pada pek dalam Bahasa Malaysia sahaja apabila diminta oleh sistem.

Senang jer kan.

Aku sendiri pun dah submit jawapan via online, senang dan cepat!!!

Tempoh peraduan adalah seperti di bawah ni di mana 2 orang pemenang akan dipilih pada setiap bulan. Sapa lah yang bertuah menang untuk bulan September lepas tu ya?

mp_mu

Mister Potato and Manchester United already United. Now, this is your chance to be United too! Takkan layan mexican wave kat kedai mamak jer kan hiks…

Khidmat pesanan masyarakat Mister Potato Manchester United is brought by Redmummy.com

Comment: 10