MPH Online – Jimat dan selamat!

48hours sponsored post

Sejak berkurun dulu lagi aku biasanya kalau tak sebulan sekali, maybe dua bulan sekali for sure akan singgah ke MPH carik bahan bacaan ataupun novel. Sekali datang terus memborong. Bukan untuk aku sorang jer, tapi untuk Abang & Kakak gak. For them biasanya buku cerita plus buku-buku revision sekolah. Budak-budak pun suka pergi MPH ni, dapat depa selak-selak baca sekali harung buku-buku cerita sambil-sambil tu.

Tapi semenjak dua menjak ni, masa agak terhad la jugak, pulak tu ada RB, lagilah rasa macam tak cukup 24jam! So memang tak berkesempatan nak singgah ke MPH.

Tapi tak bermakna aku tak membeli bekalan bahan bacaan aku tu. Sebabnya sekarang MPH pun dah goes online. Actually lama dah depa ade jual online, cuma tak diwar-warkan secara meluas jer. So aku sekarang ni rasa lebih convenient beli buku dari MPH Online ni. Plus it is open setiap masa hehehehe. Cuma rasa rindu kat bau buku kat MPH outlets tu jer la hehehehe.

Dan selain dari rasa convenient dan boleh beli anytime, MPH Online juga ada great deals for certain books. Ada banyak discounts dan offers yang off up to 30%. Dan yang paling penting sekali ialah free delivery kalau beli lebih dari RM80 dan akan hantar sampai ke depan pintu rumah 🙂 The online store offers wide selection of books and user friendly where we can easily browse all the books by categories, best sellers and even new arrivals. Senang aku nak pilih 🙂

Untuk anak-anak aku lagi la senang, aku suruh jer depa browse through buku yang depa nak, lepas tu aku double check sesuai ke tidak then terus click-click bayar. Pulak tu sekarang MPH tengah ada offer untuk buku revision sekolah, lagi lah dapat berjimat. Primary school, secondary books semua ada. Bukan sahaja buku-buku revison, past year models paper pun ada jual jugak. Pun ada 30% discounts jugak. Untung-untung, cukup semua material untuk anak-anak score exam nanti, insyallah.

Tapi kalau korang ingat MPH hanya jual buku jer, silaplah korang! MPH juga ada gifts section yang menawarkan pelbagai seleksi hadiah dari untuk sekecil-kecil baby hinggalah ke orang dewasa. So kalau korang tengah mencari hadiah untuk birthday ke atau apa-apa occasion, boleh la surf esp4u. Lagi senang dan selesa, even tengah-tengah sibuk tak de masa pun boleh browse dan beli 🙂

Dan selaras dengan teknologi sekarang yang semakin ramai membaca ebooks, MPH juga tak lupa kat those ebooks worms 🙂 Nah pilih bermacam-macam ebook kat MPH Online e-Books ni. Harga pun berpatutan.

For me, shop with MPH Online ni bukan sahaja lebih convenient dan dapat berjimat, malah lebih selamat dan cepat 🙂 Tapi kalau ada masa terluang, aku akan still melawat MPH outlets, nak kasi hilang rindu kat bau buku dia hehehehe

Khidmat pesanan masyarakat MPH is brought by Redmummy.com

Comment: 9