Nespray Dunia Ceria! Anak-anak Gumbira!

 48hours sponsored post

Yah mari dekat ibu-ibu bapak-bapak sekalian, mampir ke mari di meja bulat merah. Saya ada satu cerita kuning mahu dipanjangkan. Cerita bawak uwang. Cerita bawak gumbira. Cerita bawak anak-anak kita senyum sekali.
Mari-mari mampir semua.
Tetiba mukadimah very the………..
Straight to the point lagi! Nak duit? Ok nak menang hadiah?

Gila tak nak, aku pi event bila ada lucky draw pun tak banyak sikit harapan untuk mendapat nama and number naik for a lucky draw yer. Inikan pulak kalau purposely masuk contest, lagi ler nak menang! Best lagi kalau hadiah yang ditawarkan, sangat banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, chances untuk menang pun akan lebih afdal dan banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

Tetapi. Nespray tak naklah bagi yang tua-tua kebana ni pulak yang menang. Kita bagi anak-anak kita berpeluang, specially yang umurnya dari 7 hingga 12 tahun sahaja 🙂

Contest ni molek sangatlah anak-anak kita masuk waktu tengah cuti sekolah ni kan, sementalah dia punya closing date is on 31st Dec 2012.

Jadi first step, ibu bapa pi beli Susu Tepung Penuh Krim Nespray.

1747_NES_1+Honey_1000gFA-R1

Pastu tengok gambar botol yang aku letak nih, ha, warnakan! Oh ini kerja Gegirl nih kalau colouring, dia memang momantai part2 colour. Diva Colour sangat ko kan. Dan dah habis ko warna-warnakan, ko fillup the details and yey, submit to Nestle! Easy bee 🙂 .

Jadi motifnya hanya sangat senang, warna, hiaskan atau lukis di botol air NESPRAY ini.  Hadiah pulak, hem….nak jugak hangpa tau kan, mestilah I kan pencanang contest di dunia blogging, so yang berkelayakan dalam 2 stage of the contest layak untuk memenangi:

1.    3 X pemenang utama RM5,000 – WOW!!
2.    4 X pemenang RM3,000 – Uhwow!
3.    12 X pemenang layak untuk mendapat table berjenama – huwaa!

Bestnya, mak merah nak yang no 1 boleh? Ada 3 pemenang kan. Confirm pi beli Nespray buat stock up for anak2 minum, so boleh ler bergabung tenaga abang kakaknya masuk contest nih.

Nespray_Fotified_Back_(eng).jpg

Speaking of minum Nespray nih, sebenarnya memang le abang kakak pernah gak minum dedulu but actually Nespray le antara satu-satunya susu yang ada kat dalam rumah mak aku dulu waktu aku kekecil. I donno napa Mak pilih Nespray but back 30 years ago, mak akan beli the big container of Nespray and kita akan wallop, 8 beradik.

Aku suspect kerna mak pilih Nespray dulu bukan sahaja harganya yang wajar tapi juga yang paling utamaaaaaaaa the khasiatnya Nespray itu. I did some studies on Nespray, they found out, kalau kita minum Nespray berpanjangan, anak-anak kecil ni akan:

Mendapat berat dan tinggi yang seimbang – macam abang jer tetiba yang melonjong!
Good skin – oh so redmummy nih ahaks
Good muscle development – RD?
Good vision – the kids and RD jugak nih. Ai wanita rabun sob sob
Strong bones and teeth – oh yes saya setuju! Padanlah mak bagi Nespray dari berpuluh tahun dulu
Shiny hair – eh eh, flip hair mak merah!
Good appetite – sooooooooooo mak merah jugak!
Good posture – ok ini semua makhluk dalam Red Family heheheheh
Alert and Cheerful – hem, macam redmummy le sangat nih. I m loud!
A good night sleep – this section goes tooooooooooo RD, Abang and Kakak.
10 tanda-tanda apabila mendapat good nutriitions by Nespray! Yaribbaaaaaa!!

1747_NES_1+Honey_1000gFA-R1

Ok ok, sapa join aku masuk contest nih? Sebar-sebarkan dan details ada juga di www.nestle.com.my. Senang mudah sahaja, colour, deco and draw at the bottle of Nespray! You might win something, who knows. I might win the RM5,000 🙂

Khidmat pesanan masyarakat Nespray is brought by Redmummy.com

Comment: 13