Kembalikan Keremajaan Faraj Nak??

kinkynya tajuk! hahahaha!

Korang ingat lagi Akak ada sebut pasal rawatan Action II Petit Lady di Mediviron UOA? Well to those of you yang terlupa ataupun termiss the entry, rawatan Action II Petit Lady ini ialah rawatan tidak invasif Peremajaan Bahagian Perempuan kita itu.  It is known as Laser Vaginal Rejuvenation or nama melayunya Peremajaan Faraj.

So, Akak di jemput untuk mencuba rawatan ini. At first memanglah Akak wonder macamana lah aku nak share atau write an entry pasal rawatan ni ek. Tapi bila dah try Akak nak la juga share dengan you all this wonderful experience 😀

3 Bahagian yang boleh/akan dirawat:

  1. Bahagian Labia – Labia itu for those yang tak tau ialah keseluruhan bahagian luar our lady parts. Untuk rawatan bahagian ini, krim pengebas atau numbing cream is applied. Doktor akan menggunakan laser untuk meratakan, memutihkan dan mencantikan bahagian tersebut.
  2. Bahagian Vaginal Canal – Ini adalah bahagian yang tidak boleh dilihat. Bahagian inilah yang akan regang/longgar disebabkan bersalin dan penuaan. Doktor akan memasukan rod kecil berdiameter 2.5cm ke dalam bahagian sulit korang and will shoot the laser yang akan bertindak mengetatkan vaginal canal.
  3. Rawatan Mudah Terkucil – This is known as treatment for incontinence. Doktor akan tukar kepala rod kepada kepala yang khas untuk menembak laser directly to the muscles yang mengawal pundi kencing.

IMG_2445

RD & RM

Surprisingly the whole procedure yang merangkumi 3 bahagian tadi hanya mengambil masa 20 hingga 25 minit sahaja and honestly, tak rasa sakit pun!

Selepas 1 sesi, perubahan ketara akan kelihatan. Goes without saying of course yang perhubungan dengan encik suami tersayang juga jadi lagi intim not just because of the tightening effect but because kita pun akan terasa lebih yakin dan seksi hiks. And of course la the more attention kita bagi kat hubby, hubby punya confidence pun lagi naik, makinnnn sayang melekat ngan kita hiks and benefit in so many ways. Semua orang happy gitu 🙂

Untuk result yang optimum, docktor mengesyorkan 3 hingga 4 rawatan. Selepas itu boleh la buat bila perlu sebagai maintainance sahaja. The cost is as low as RM1,875 per-session kalau ambil pakej yang ditawarkan kat Mediviron UOA ni. Memang sangat berbaloi dengan hasilnya!

Lagi satu, the doctors and assistants will really make sure you feel comfortable dan jaga you, so you don’t have to worry. Kalau tak sure lagi dan nak betanya, boleh la buat appointment kat Mediviron UOA yang dengan baik hatinya menawarkan konsultasi percuma dari hari Isnin hingga Khamis. Jumaat dan Sabtu ada bayaran RM60 la tapi akan di tolak jika korang proceed buat apa-apa prosedur gitu.

So amacam? Berminat? Kalau korang ada any further questions, nak tanya tapi malu la pulak kan, boleh contact Mediviron UOA directly, here are the details:

Mediviron UOA Clinic
LG 9, Lower Ground Floor, Wisma UOA II, Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur.
Tel : (603) 2163 5699      Fax: (603) 2163 5698

e-mail : contactus@mediviron-uoa.com

Website: http://www.mediviron-uoa.com/
Blog: http://www.medivironuoa.com/
Facebook: https://www.facebook.com/medivironUOA
Twitter: https://twitter.com/MedivironUOA
Instagram: https://instagram.com/MedivironUOA

Comment: 4