Shopping di Rakuten dan menang iPhone 6s!

.

.

Sejak Akak dah kenal Rakuten Shopping Online ni makin banyak plak Akak shopping kat site dia tu. Ingat lagi tak previous post pasal Rakuten Shopping Hacks yang menguntungkan? Rugilah korang kalau tak praktikkan 🙂

rakuten1

Tapi kali ini lagi untung sebab Rakuten begitu pemurah akan menghadiahkan SATU IPHONE 6s 16GB kepada pembeli bertuah! Memang untunglah sapa yang menang iPhone tu nanti, boleh bagi hadiah kat girlfrend atau boyfriend.

Cakap pasal girlfriend boyfriend ni, tetiba teringat yang kita dah masuk bulan February and Valentine Day is just around the corner. For sure korang dok sibuk nak beli hadiah untuk yang tersayang kan, especially the boys la. Tak tau apa nak beli? Jom kita usha apa yang menarik untuk jadikan hadiah sempena Valentine kat Rakuten Shopping Online.

rakuten2

Kebetulan pula ada Valentine Sale sehingga 70% diskaun lagi. Ha untung lagi 🙂 Memang penjimatan kat sini, especially as you all know, bila time Valentine jer, harga all these gifts melonjak macam roket! Tapi sini ada diskaun lagi 🙂 So pada yang tak de idea nak bagi apa, boleh cuba usha Gift Ideas ni. Tapi tak semestinya untuk yang celebarate Valentine Day jer, untuk sesapa sahaja yang nak beli apa pun, sure ada di Rakuten!

rakuten3

For him

rakuten4

For her

Dan macam yang Akak cerita dalam previous post, those 5 Rakuten Hacks still can be applied, contoh salah satunya 5% diskaun untuk pemegang Mastercard pada hari Rabu. Also its 5X Rakuten Super Points reward still applicable 🙂

rakuten5

Apa yang menguntungkan tentang Rakuten rewards ni?

Apa tak untungnya, 1 Rakuten Super Points = RM1, so points ini boleh dibelanjakan untuk produk lain untuk pembelian seterusnya. So bayangkan sekarang ada ganjaran  5X Rakuten Super Points, so berganda-ganda la dapat kumpul point kalo kita shopping kat sini.

Contohnya Akak nak beli this Hugo Boss Perfume macam gambar atas tu, dengan pembelian ini Akak dapat 5X Points iaitu 11.50 points, dah dapat RM11.50. Kumpul-kumpul lagi, lama-lama cukup points nak beli benda lain yey! Alamak bocor plak rahsia Akak nak hadiahkan si suami perfume ni cisss

So korang dah paham kan how this Rakuten Shopping Online works, dan semestinya ada value added tersendiri.

Kita come back to SATU IPHONE 6s 16GB untuk dimenangi. Senang jer nak menang iPhone ni, apa yang korang perlu buat:

1. Shop on Rakuten and purchase anything worth RM100. Ini korang boleh filter by prize kat left sidebar dia those item harga RM100. So boleh bagi hadiah untuk yang tersayang:) On top of this, korang still entitle to get 5X Super Rakuten Points, so it is a pretty good deal!

rakuten6

2. Tinggalkan komen kat form bawah ni dengan slogan sekreatif mungkin, Saya layak memenangi iPhone 6s 16gb kerana…

Contohnya la kan, Saya layak memenangi iPhone 6s 16gb kerana saya ingin menghadiahkannya kepada isteri yang tercinta di atas kasih sayang tak berbelah bahagi kepada saya dan anak kami, ha gitu.

Dan make sure email address nanti mestilah sama dengan yang Registered ID kat Rakuten ok! By the way, contest ni start hari ni sampai 16th February 2016!


Itu sahaja dan iPhone 6s mungkin jadi milik korang nanti 🙂 Tapi ingat, hadiahnya iPhone 6s, so kena la put alot of effort sikit, orang kata bersungguh-sungguh gitu barulah ada high posibilities nak menang.

Ok good luck korang, dan jangan lupa to experience “Rakuten Shopping Hacks” untuk mendapatkan the best deal, penjimatan dan juga value added bila shopping kat Rakuten nanti.

 

Comment: 4