Redmummy’s wishlist…

If i were to put my wish list here, ada ke orang yang nak fulfill my wishlist?

So I will just state my wish list here, and see whether the wish list can be fulfilled via redmummydotcom. If no one give, i will have to get it by myself.

Who knows 🙂

Lalats, before u vomit, please leave this page 😛 . My readers been asking bout my wish list, so why not lah kan aku tempek, right Lilred Farah?

Here it goes…

1. Any famous branded body gel, body wash, lotion

2. Shopping vouchers preferably Isetan or JJ

3. Telekung bersulam merah

4. Set pinggan mangkuk merah, totally red, x famous brand pun x per

5. Red Car – Oh Sirman just got it, so ai tumpang his red WRM lah coz mine is sparkle grey.

6. Casual sling bag, red colour – not from Charles & Keith, coz that one more to file bag. brand murah2 pun x per, i m not brand minded!

7. Anything that comes in Red, Red, Red, Red…yang kecik beso panjang pendek, hapa2 ler. accessories also ai likeeeeeeeeeee!

8. Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures, Perfumes, Miniatures….sambung sendiri lah.

9. Lalats to stop visiting my blog. X kiralah lalats yang perasan cantik ke, yang makcik veteren ke, yang kurus kelemping, yang rambut penyapu ke, yang besar gemuk boroi ke, yang perut berangin ke, yang panjang galah mulut puaka ke, yang jelita tapi mulut menyampai ke…… yang aku kenal, yang aku x kenal, yang dok di sana dok di sini, yang single yang dah menjanda, yang bujang terlajak yang duda, yang mak anak 2 mak anak 3 , 4, atau mak anak 7 or yang x geti nak beranak, yg dara tapi dah x berdara, yang mengendap2 baca blog ni….sesiapa sahaja yang punya sifat jahat benci dengki busuk hati bila baca blog ni, ditutupkanlah hati mereka untuk datang ke blog ini. Saya lebih rela hilang 1 reader dari saya didatangi 10 lalats! Siapa Lalats di redmummydotcom? I will talk bout it in the next entry (banyak jenis lalats di RM)

10. Doa berpanjangan dari my readers, wpun kita x mengenali, tp dari doa2 kalian, saya harap umur dan kesihatan saya berpanjangan, 2, 3 ribu yang mendoakan akan menambahkan lagi semangat saya untuk berblogging. 3 ribu yang mendoakan lebih sihat sejahtera hidup saya, dari 5 orang yang berniat untuk menjatuhkan hidup saya, mencaci maki saya, mengumpatkan saya. Allah jua yang membalas doa2 baik anda, dan Allah juga yang membalas lalats wishes. Serasa saya, ramai tidak mahu saya berhenti blogging, ramai juga tidak mahu melihat redmummy.com ditutup begitu sahaja…insyallah. Lagipun yang nak suh aku tersungkuq tutup blog berenti blog si perempuan2 jahanam x guna kat sana tu jer, as u can see in the private blog 🙂

What s the purpose of this wish list, sajer jer hobby, suka ai lah kan nak tempek. n Lalats, saya sudah suruh awak tinggalkan page saya, tapi awak tetap gak nak baca 😛

Thank you for reading this entry….

Is that all? You readers can add this wish list, up to you.

Comment: 21