Tip Top…

img07135

memandangkan ada orang dalam GBM tuh pun rambutnya gugur menitis ke bumi, makanya aku pun carik lah ubatan rambut sirman yang masa dia problem taun lepas tuh. shampoo2 nih sume nak kena masuk tong sampah dah, takde sapa nak pakai lgpun dah setaun lebih usianya. if u remember sirman kan balik US dulu terus botakkan rambut, kes ada infection fungus. dia pi lah jumpa skin specialist sume, ada yang kena makan ubat etcs.

tang ubat aku dah buang yer, so jangan suh aku selongkar fridge, memang aku dah buang. bebalik kang sirman tanya aku nama ubat. alangkan nama manusia pun aku manjang lupa inikan pulak nama ubat.

so ini jugak leh membantu BMM Shelba yang mengalami masalah rambut.

img07136

engko tak mintak, tp aku tempek gak, special nih masuk blog hahahaha nila Depex. dedulu zaman aku pakai nila yang buku kecik empat segi tuh pastu masukkan lam kain, pastu pecah2 kan nak kasi jimat and rendam sket ngan baju sekolah. skang nih dah ada nila cair so letak lah bape titik oh fifin sangat pakar tang nih yer. harga, wa po chi tau, lupaa arrr!

img07132

gloss baru, from silkygirl 7 inggit, aku beli kat warehouse sale metrojaya, The Weld. camne aku leh sampai ke situ, it s like impromptu plan…hehehehehe…nanti aku tayang menda2 nya yer coz itu barang bukan ana yang punya, itu barang enteeeeeeeeeee yang punya!!

ada perfumes, shower gel, deodorant wuii…

aku jual kat korang

lu orang mau?

heheheheehhe….aku tak pernah jual barang2 aku kat sini kan, biasa aku main campak jer bg orang.

hemm…nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi,  nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi,  nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi,  nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi,  nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi,  nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi,  nak jual ke nak bagi, nak jual ke nak bagi ek? ek?

Comment: 21