Volkswagen. Das Auto. Show 2011

48hrs sponsored post :)

image

Kalau Batman ada Bat-Signal, Volkswagen juga ada VW signal 🙂

Well of cos la the VW signal is not calling for Batman, but it is actually calling you guys untuk datang ke Volkswagen Das Auto Show 2011 yang sedang berlangsung sekarang 10-11 September 2011 di perkarangan Stadium Bukit Jalil.

Bertempat di tempat letak kereta Stadium Bukit Jalil, tersergam megah The Dome untuk pameran Volkswagen Das Auto Show 2011 yang mempamerkan kesemua model-model kereta Volkswagen.

image

Saya berpeluang menghadiri preview sidang media Volkswagen Das Auto Show 2011 few nights ago. Ianya juga dihadiri oleh VIPs dan orang-orang kuat dari Volkswagen dari serata dunia untuk berkongsi visi, objektif dan juga pencapaian yang telah dikecapi oleh Volkswagen Group especially. Baru saya tau rupa-rupanya Audi, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Skoda dan Porsche semuanya adalah di bawah Volkswagen Group. You can imagine how big this group is!

Impressive! Memang mengkagumkan showcase Volkswagen Das Auto Show 2011 ini. Mana tidaknya, dengan melihat The Dome sahaja sudah cukup teruja, inikan pula berpeluang untuk memasuki dan melihat sendiri showcase kereta-kereta hebat dari Volkswagen ini. Satu persatu kereta-kereta Volkswagen dipandu 360 darjah mengelilingi penonton di dalam The Dome itu. Memang one of a kind car show. Juga setiap model diperkenalkan satu persatu kepada semua. Ye lah, aku bukannya tau semua model-model kereta Volkswagen ni. Korang boleh saksikan sendiri bagaimana gahnya The Dome ini serta melihat kesemua model-model Volkswagen dipandu mengelilingi The Dome dalam video di bawah. Memang showcase yang terbaik dan berada dalam kelasnya tersendiri.

image

Orang-orang kuat Volkswagen Group dan VIPs yang hadir memberi sokongan.

image

Ini pula antara model-model kereta Volkswagen yang dapat korang saksikan nanti di Volkswagen Das Auto Show 2011. Antaranya Eos, Tiguan, Scirocco, Golf GTI, Touareg, Passat CC, Polo GTI, Golf R dan lain-lain lagi. Juga terdapat model-model lain termasuklah jenis SUV, MPV even pick-up truck yang turut dipamerkan.

image

While RD day dreaming about the high-performance, super fast and the elegance Golf R, me on the other hand sudah jatuh cinta with this sexy love bug, the 21st Century Volkswagen Beetle. Dengan warna merahnya yang menusuk kalbu dan design dia yang comel lote hiks, sesapa pun pasti tertawan.

image

RM: Waa all cars so naissss…. Which model you like? I like The Beetle.
Aud: Hmm I like the scooter. Its cute!
RM: Ha Volkswagen also got scooter meh?
Aud: Got la, see down there 🙂 cute right?

image

ala comelnya Volkswagen scooter ni hiks

So korang jangan lepaskan peluang untuk datang dan melihat sendiri the advance technology and the latest innovation dari Volkswagen ini and of cos la mencuci mata melihat kereta-kereta Volkswagen yang hebat-hebat design dan kuasanya serta menambat hati. The Volkswagen Das Auto Show 2011 terbuka untuk semua dan masuk adalah percuma. Berlangsung hari Sabtu & Ahad ini 10 & 11 September, bertempat di tempat letak kereta Stadium Bukit Jalil. Dari jauh dah boleh nampak dah The Dome yang putih tersergam tu.

Jom tengok video yang sempat saya rakamkan pada malam tu. Probably you all can guess the model of all the Volkswagen cars in this video. Ella pun ada nyanyi jugak 🙂

Khidmat pesanan masyarakat Volkswagen is brought by Redmummy.com

Comment: 15