Astro IPTV

48hours sponsored post.

What if I tell you that you can have the best TV content in HD + the fastest possible broadband + the fixed voice line dan bermacam-macam lagi, dan semua ini korang boleh nikmati di dalam satu pakej. Tak percaya?

Sila percaya ya, kerana Astro baru saja memperkenalkan perkhidmatan terbaru mereka iaitu Astro B.yond IPTV yang akan membuatkan suasana di rumah anda lebih ceria, lengkap, pantas dan menghiburkan. Mana tidaknya, Astro B.yond IPTV adalah perkhidmatan yang mengintegrasikan saluran Astro biasa / linear dengan HD (definisi tinggi), PVR (Rakaman Video Peribadi) dan Video On Demand, dan yang paling utama sekali ia lengkap dengan jalur lebar (broadband) berkelajuan tinggi dan juga voice capabilities yang dihantar melalui talian gentian (fibre optics) yang pantas.

Mungkin korang semua sudah sedia maklum tentang saluran Astro yang biasa ataupun HD, PVR serta Video on Demand, tetapi belum ketahui lagi tentang service high-speed broadband terbaru daripada Astro ini.

Dengan service high-speed broadband dari Astro B.yond IPTV ini, kelajuan yang akan korang nikmati boleh mencapai sehingga 30Gbps. Memang tak terkejarlah broadband services yang lain. Kelajuan seperti ini boleh tercapai disebabkan oleh penggunaan fibre optics di mana data-data boleh dihantar menggunakan beratus-ratus helaian nipis gentian kaca yang diikat bersama menjadi kabel tersebut. So data seperti video, audio, teks, suara, dan sebagainya akan dihantar seperti cahaya melalui fibre ini.

Finally, tidak ada lagi rungutan internet yang lembab lagi 🙂

Like I said, suasana ni rumah akan lebih ceria dan pantas lagi – senang dan cepat nak upload gambar beralbum-album ke FB 🙂 , surfing or download jangan cerita la, sepantas klikan mouse jer hiks dan yang paling syok sekali the super smooth video or voice streaming…

Confirm, I’ll be the 1st to sign up. Tapi sebelum sign up, Astro ingin menjemput semua Nuffnangers untuk hadir memeriahkan Dress Up and Party at the Astro B.yond IPTV Hollywood & Celebrities Night sambil menerangkan lebih lanjut mengenai Astro B.yond IPTV, dan korang boleh rasakan sendiri pengalaman Astro B.yond IPTV. Opss I’ll be the first for this too 🙂

Details of the party seperti di bawah ni:

Date: 29th October 2011 (Saturday)

Time: 6.30pm – 10.00pm

Venue: B.yond IPTV Concept Store

No.5, Jalan Solaris 2, Ground Floor, Solaris Mont Kiara

Since the theme is Hollywood & Celebrities Night, korang kenalah datang as one of them. Sure gempak dan happening nanti plus bermacam-macam games dan hadiah menarik ditawarkan malam itu nanti termasuklah iPod Nano untuk two Best-Dressed Bloggers, dan juga Home Theatre system + Blue-ray Player untuk dimenangi!!!

Ok jumpa di sana – Red “Beyonce” Mummy with big tummy 😉

Ni Red “Beyonce” Mummy masa kurus hiks 😛

Khidmat pesanan masyarakat Astro IPTV is brought by Redmummy.com

Comment: 16