Anmum Essential – Tiada Kompromi!

48hours sponsored post.

Semenjak beranak kecil ni, bermacam-macam persiapan kena buat. Dari sekecil-kecil seperti botol susu, diapers bagai sehinggalah sebesar-besar stroller, car seat semua. Banyak benda worr kena prepare, even physically dan mentally pun sama kena ready untuk anak kecil ni.

Tapi of cos persiapan yang paling penting sekali ialah makanan untuk baby itu sendiri iaitu susu. Dengan pelbagai jenis jenama susu di pasaran sekarang, macamana kita nak decide apa yang terbaik untuk si kecil intan payung tu?

Sebagai ibubapa, kita memang tak boleh compromise dalam pilihan kita untuk growing up milk untuk anak-anak kita. Jadi mengapa kita perlu menyediakan pemakanan yang  dilengkapi dengan banyak gula tambahan dalam susu anak-anak kita? Sedangkan kita tahu gula tambahan yang berlebihan adalah tidak baik untuk anak-anak kecil.

Oleh itu, ramai ibu-ibu yang bijak telah membuat pilihan yang bijak beralih ke Anmum Essential. Ini kerana Anmum Essential adalah satu-satunya pilihan susu yang mempunyai advanced nutrients untuk otak seperti Gangliosides and DHA dan sama sekali tidak ada gula tambahan.

Pelbagai awareness activities yang telah diadakan oleh Anmum bagi meyedarkan ibubapa kebaikan susu tanpa gula tambahan dan juga pelbagai testimonials dari ibu-ibu yang telah membuat pilihan bijak bertukar ke susu Anmum Essential and no turning back 🙂

IMG_7870

Terdapat begitu banyak pengetahuan dan tips tentang good parenting knowledge dari  ibu bapa lain di luar sana yang berkongsi sama. Benda dan info yang baik memang bagus kalo sama-sama dapat digunapakai kan. Bukan untuk kita sorang tapi dikongsi sama dengan ibu-ibu yang lain.

Mum Knows Best discussion forum adalah tempat yang terbaik untuk kita berkongsi pengalaman serta tips tentang susu tumbesaran untuk anak-anak kita. Di sana kita boleh berinteraksi dengan ibu-ibu yang lain bertanya juga menjawab kemusyikalan tentang susu anak kecil ini dan juga ceritakan pengalaman kita sendiri untuk kebaikan ibu-ibu yang lain 🙂

IMG_8023

Ingat, tiada sebarang kompromi terutama untuk anak-anak kita. Berikan mereka yang terbaik!

**Redmummy is still breastfeeding the little RedBaby**

Khidmat pesanan masyarakat Anmum is brought by Redmummy.com

Comment: 10