Redbaby tidur lena dengan MamyPoko NewBorn diaper

48hours sponsored post.

IMG_8363

Redbaby is now almost 2 months old. Sama macam abang dan kakak dia, dia pun sama akan bangun malam few times. But I’m not complaint much sebabnya dia menangis bangun just sebabkan nak susu. Dapat jer susu, terus dia lelap lena balik. Tengoklah betapa semangatnya dia 🙂 Tidur cukup, susu pun cukup.

IMG_8353

Kalau dia bangun malam nak susu, saya memang tak risaukan pasal ketidakselesaan dia atau dengan kata lain diaper dia yang tebal, sebabnya saya pakaikan dia dengan the NEW MamyPoko diaper saiz NewBorn.

Selain dari Stripes Pad sheetnya yang cepat menyerap dan “mengunci” urine in untuk perlindungan pengeringan tambahan yang lebih cepat, diaper MamyPoko dengan Natural Cotton-like Breathable Cover dapat meningkatkan breathability dengan melepaskan haba dan kelembapan. Dan ini dapat melindungi si kecil dari kegatalan dan ruam.

IMG_8356

Soft Re-attachable Tapenya pula boleh diadjust mengikut keselesaan baby dan this NewBorn size MamyPoko diaper mempunyai Contoured Comfort Waistline yang dapat melindungi unhealed pusat bayi yang baru lahir serta dapat mempercepatkan the healing prosesnya.

Dengan keupayaan penyerapan dan kekeringan MamyPoko diaper yang superior itu, secara tidak langsung dapat memenuhi emosi para ibu dengan perasaan kasih sayang dan kebanggaan kerana wujudnya suasana persekitaran pembesaran yang ceria dan sihat untuk ibu dan bayi. Ini sedikit sebanyak dapat  mengurangkan stress saya yang sibuk dengan errands yang lain.

Ye lah, kalo baby selesa for sure dia tak meragam, bila tak meragam saya pun seronok dan dapat lebih focus dengan perkara-perkara lain. Dengan ini kita sebagai ibu dapat menyayangi dan menjaga baby kita dengan lebih berkesan dan menikmati growing part bersama-sama.

IMG_8391

He is now dah mula berinteraksi dengan kami dengan eye contactnya, giggles, gelak ketawa dan juga mula bercakap-cakap especially bila kita bercakap dengan dia. Such a wonderful and priceless moments, bukan sahaja untuk saya seorang tapi untuk kami Redfamily 🙂

IMG_8404

Dengan 50 tahun pengalaman dalam penjagaan bayi dan kanak-kanak, produk MamyPoko memastikan perlindungan dan keselesaan untuk bayi. MamyPoko percaya bahawa kualiti diaper membantu mewujudkan persekitaran yang ceria dan sihat, jadi ibu dan bayi dapat memupuk keakraban keluarga yang lebih kukuh.

Bayi pula perlukan tidur lena untuk perkembangan sihat dan ceria. Terima kasih MamyPoko, Redbaby now is one healthy and happy baby with good sleep, and his mummy too 🙂

Khidmat pesanan masyarakat MamyPoko is brought by Redmummy.com

Comment: 45