Anmum Essential – Mum Knows Best!

48hours sponsored post.

IMG_8035

Kalau you all dah baca my previous Anmum Essential post, korang sure realize yang sudah ramai ibu-ibu yang telah beralih arah bertukar susu baby mereka ke Anmum Essential. Ini kerana mereka percaya susu Anmum yang mempunyai advanced nutrients untuk otak seperti Gangliosides dan DHA dan yang paling utamanya ialah susu Anmum ini tiada gula tambahan, adalah makanan tumbesaran yang terbaik untuk anak-anak kecil mereka.

IMG_7933

Dan sebagai ibu yang mempunyai anak kecil, saya juga seperti mereka mempunyai cerita dan pengalaman yang sama. Right after keluar dari labour room selepas melahirkan RedBaby, I was too weak to even breastfeed him. The nurse la yang menjaga RedBaby sementara saya berehat lepas deliver tu. Wondering juga tak lapar ke Redbaby tu nanti…

Selepas beberapa jam barulah saya bertenaga semula. Nurse bawak masuk RedBaby dan dengan segera saya menyusukan dia kerana khuatirkan takut-takut dia kelaparan. Belum sempat saya meyusukan dia, nurse tu cakap yang dia baru saja memberikan susu kat RedBaby sebab tadi dia memang menangis kelaparan.

Susu apa ya awak bagi dia?
Oo kita pakai Anmum puan.

Even kat hospital pun pakai Anmum 🙂 No wonder ibu-ibu di luar sana menaruh kepercayaan kepada Anmum juga.

So apa pulak pengalaman korang?

Jangan lupa log on di Mum Knows Best discussion forum di facebook.com/AnmumClub untuk mendapatkan lebih banyak info serta lagi bagus kalau sharekan pengalaman korang sekali 🙂

Tapi buat masa sekarang, Alhamdulillah stock breast milk (EBM) memang banyak hiks. Apa taknya masa pantang setiap 2 jam kena pump,skang plak at least setiap 3-4 jam aku kena pump out dan simpan in the freezer. Tapi ditakdirkan nanti putus susu nanti, I’ll definitely switch to Anmum Essential juga seperti ibu-ibu bijak yang lain. Hanya yang terbaik untuk Redbaby 🙂 Begitu juga untuk si comel korang!

Khidmat pesanan masyarakat Anmum is brought by Redmummy.com

Comment: 24