Clenz, SIY and Contest for RM’s readers!

IMG08742

ingat tak last week saya ada buat review pasal SIY?  nak tak nak aku dah jadi cam agent SIY plak…ramai yang nak order SIY tapi malas nak go through Mas, so saya pulak jadi agent di RM sendiri. camnilah, ada yang malu nak order kat Mas tu ye saya paham, so kawan2 yang tau number saya, bolehlah saya tlg deal ngan mas, tapi for readers yang tak tau number saya, better u contact Mas terus ye. bukannya apa, kalo u contact Mas terus, u deal ngan dia jer. tp kalo ngan saya, saya kena gak contact Mas.

tak kisahlah memana, saya bolehlah tolong orderkan and Mas akan buat delivery to you. sama je tolong2 kan…

so cakap pasal diet ke apa bagai kan, malam saya dinner ngan GBM tuh, ada 2 orang gbms yang order the SIY gak. aku takkan pasak kat telinga orang ‘oi belilah!’ no yer..tp aku akan promote dan kamu baca buat study sendiri. depa 2 org pun buat study gak on SIY, so mlm GBM dinner, Mas anto Adi to deliver the 2 boxes of SIY.

sekotak is RM198 ye kot ada yang lupa harganya. lam sekotak tu ada 20 tube botol kecik. 10 jus diminum malam sebelum tidur, 10 jus lagi diminum lepas breakfast. alah sekali napas je lah ko minum tuh. takde rasa pahit pun. rasa manis. rasa emm ha rasa prunes.

clenz__15972

Mas yang baik hati adiahkan saya 10 botol Clenz, apa menda Clenz tu pulak? ianya untuk mengatasi masalah sembelit. harganya sekotak RM235. tapi Mas tak bagi saya sekotaklah. dia bagi saya 10 botol, dan saya bagi2 kat adik2 GBM sorang satu. ada lagik 3 botol saya bawak balik utk saya bedal jugak. Clenz untuk dilawas, kalo kamu dpat memerut 3 kali seminggu tu dah cukup bagus. ada gak orang tu seminggu sekali baru dpt memerut (padanlah buncit!)….

IMG08741

sehari kemudiannya, saya sekali lagi dapat order from sorang lagik GBM, siap dia order 2 kotak…and gigih lah aku suh Mas and Adi antokan. perkembangan SIY semakin galak. ada readers aku yang order terus dari Mas, tp tak bilang sama aku…but ni ada review yang datang dari sorang silent reader aku, dia anto email…weih aku tak jawab email ko hahahaah, sbb saje aku nak peram buat entry lah nok!

Red,
I tried SIY. dua hari dah and turun half a kg.
I take the night one right after dinner and bukan sebelum tidor so memerut hanya di pagi hari.
before tidor minum air, and bangun minum air, so memang pi toilet pagi.
saja nak kongsi tips jadi takdak la u have to langgar all police scan lagi. hehe

Akak2, abang2 semua…kalau berminat dengan SIY, saya sokong 100%. ada yang perasan aku nya pipi tembam dah kurus ye? ha gitu…hasilnya dari SIY ok!

Do not forget to save this number of SIY, Mas will entertain you. Nak leave komen or ada soalan berkaitan dengan SIY mahupun Clenz, insyallah Mas boleh jawab di entry board nih. She s connected to internet 24hours mar…Mas over sms at this number 016-6224506 / Adi 0166177663  or visit SIY’s web itself http://www.langsingdengansiy.com/

Nak contact aku terus pun bolehlah, click nih and pilih Nak Order SIY. seeiii…sket nya banyak order aku dpt sampai sirman kena buat another column for order siy gitu.

Dalam tajuk entry ni ada contest kan? ye, saya akan keluarkan contest, the collaboration between RM and Mas from SIY untuk pembaca2 di sini…hadiahnya pastilah dari Mas of SIY jugak, apa hadiahnya ha…kena dok bertapa lam blog aku hari2. aku takkan buat hint, terus zass letak entry contest tuh!

bila plak entry contest nak up? sabo saboo…..

Comment: 14