BlackBerry® Bold™ 9900 serendah RM1288 dari Celcom

Kalau sebelum ni Celcom melancarkan Samsung Galaxy Tab 10.1 sampaikan dari pagi buta peminat-peminat Android sudah mula beratur untuk membelinya, kali ni pula khas untuk peminat dan pengguna serta komuniti BlackBerry – Celcom melancarkan the new all-new BlackBerry® Bold™ 9900!

BlackBerry® Bold™ 9900

Saya tau korang sure tepuk dahi punya sebab maklumlah lepas raya ni wallet pun dah nipis dan kering kontang hiks, tapi mana nak cari pakej BlackBerry® Bold™ 9900 bermula serendah RM1288 yang ditawarkan oleh Celcom ni. Ala tak pung advance la dulu duit raya anak-anak  🙂 tapi jangan ngelat bayar balik dah la.

Apa yang menariknya pasal BlackBerry® Bold™ 9900 yang baru ni ialah selain dari QWERTY keyboard, ianya juga adalah touch screen bersaiz 2.8″ ditambah pula ianya juga adalah the thinnest Blackberry! Cool huh.

Features lain yang menarik pula ialah:

o    All-new BlackBerry® 7 OS
o    1.2GHz processor    
o    5MP camera, 720p HD video recording
o    Liquid Graphics™ display
o    8GB internal memory, expandable up to 32GB

Tapi apa yang lebih menarik dan tertarik lagi of cos lah pakej-pakej yang mampu milik yang ditawarkan oleh Celcom khas untuk various lifestyles and needs korang semua kerana harga yang ditawarkan memang sangat berpatutan.

1. With Celcom Exec:

  2. With Celcom Biz:

 

Tapi kalo korang yang jenis sukakan touch screen sahaja, keep yourself updated on xpax FB, kerana tak lama lagi Celcom akan membawa BlackBerry® Torch™ 9860 yang baru pulak.

BlackBerry® Torch™ 9860

BlackBerry® Torch™ 9860 ni mempunyai screen bersaiz 3.7″ ditambah dengan features di bawah:

o    All-new BlackBerry® 7 OS
o    1.2GHz processor    
o    5MP camera, 720p HD video recording
o    Liquid Graphics™ display
o    8GB internal memory, expandable up to 32GB

 

So, tak kira la korang nak BlackBerry® Bold™ 9900 ataupun BlackBerry® Torch™ 9860, make sure dapatkan segera dari affordable pakej yang ditawarkan oleh Celcom, Malaysia’s best network with widest network coverage anywhere in Malaysia, indoors, outdoors and on-the-move.

Untuk maklumat lanjut boleh layari Celcom Smarphones page. Hmmm rasanya dah tiba le masa kot to replace my old Curve dengan Bold baru ni gak….

 

Comment: 13