Setiap masa dan di mana saja dengan Astro On-The-Go!

48hours sponsored post.

Aku rasa baru bulan lepas masa we all satu family away for weekend gateway ke Pantai Timur, aku ada cakap kat RD pasal Astro, kalaulah Astro ni boleh mobile kan ke best. Tak de la I miss out my favorites TV series. Memang best kalo Astro ni boleh dibawa ke mana-mana especially bila kita outstation or even pergi holiday, bila lepak-lepak kat dalam hotel boleh gak layan citer-citer menarik kat Astro. Memang kat hotel pun ada Astro tapi tu lah, bukan all channels ada OR not my favorite channel ade šŸ™ Yang selalu ada Sports channel sokmo. RD suka la. BUT now it seems like my wish came true! Sekarang kita boleh bawa Astro ke mana saja kita pergi kerana baru-baru ini Astro telah melancarkan satu lagi perkhidmatan inovatif ulung mereka iaitu Astro On-The-Go yang menjanjikan hiburan berterusan pada bila-bila masa dan di mana sahaja kita berada.

Seriously, memang inilah yang aku nak, not only me, even my kids would love this. Bolehlah diorang layan channel kartun diorang kat mana saje. Even tengah stuck kat dalam jem, or on the road, still aku boleh layan any programmes dari Astro On-The-Go ni.

Dengan Astro On-The-Go, kita boleh mengakses dengan serta merta untuk menonton Saluran TV Astro, acara-acara secara langsung, Video Atas Permintaan (VOD) dan TV Ulangan (Catch Up TV). Syok weiii!

Aku dah install dah Astro On-The-Go kat iPad hiks

Dan yang paling bestnya ialah saluran Astro On-The-Go ini boleh dinikmati menerusi smartphones, tablets, laptops, dan juga PC, ini termasuklah iPhone, iPad dan Android devices korang. iPad application untuk Astro On-The-Go sudah boleh didownload secara PERCUMA dari AppStore melalui http://www.astro.com.my/onthego/getitnow. Dengan segera aku download dah hiks šŸ™‚

Astro On-The-Go on iPhone

Dan berikutan kejayaan pelancaran Astro On-The-Go minggu lepas, Astro On-The-Go App kini juga boleh didapati secara PERCUMA untuk iPhone! Memang tepat sekali perlancaran Astro On-The-Go ni, sesuai dengan musim bola EURO 2012, di mana semua 31 matches boleh ditonton on-the-go šŸ™‚

Untuk pengetahuan korang, Astro On-The-Go akan diperkenalkan secara berperingkat dalam tiga fasa. Fasa pertama, semua pelanggan Astro boleh menikmati pra-tonton Astro On-The-Go secara PERCUMA mulai hari ini sehingga 31 Ogos 2012. Pra-tonton percuma ini merangkumi 11 saluran TV yang berunsurkan berita semasa, pembelajaran dan hiburan iaitu saluran CNN, Disney Channel, Disney Junior, One HD, Astro Awani, Astro Xiao Tai Yang, Astro TVIQ, Astro Warna, Astro AEC, Astro Ria Plus, dan Astro Shuang Xing. Saluran-saluran lain akan ditambah mengikut fasa-fasa berikutnya.

And just like I said, semua pelanggan Astro boleh menyaksikan kesemua 31 perlawanan Kejohanan UEFA EURO 2012 SECARA LANGSUNG, Video eksklusif Ulangan UEFA, dan rancangan VOD UEFA menerusiĀ  Astro On-The-Go. Wa suka la korang camni, boleh layan bola kat mana saje! Dan setiap masa pulak tu!

Selain dari TV channels, pra-tonton untuk Rancangan Video Atas Permintaan (Video on Demand) pun ada gak. Ini termasuklah local & internationals movies dari Astro First, Astro Sundance dan lain-lain.

Juga Catch Up TV di mana kita boleh mengakses programme-programme hebat Astro termasuklah drama series, reality shows, sport highlight (e.g. BPL, Champions League and Bundesliga), berita, NadiArena, learning and education, plus local and international programmes. Tak lupa juga untuk LIVE Events, terdapat 4 LIVE events channels dalam Astro On-The-Go ini. Termasuklah EURO korang tu nanti live dari iPad korang.

Ni kalau tak sempat nak layan kat rumah, boleh layan dari Catch Up di Astro On-The-Go di mana saje

Personally aku rasa ini adalah langkah yang bijak dari Astro memandangkan teknologi dan zaman sekarang ini lebih menjurus ke arah On-The-Go šŸ™‚ Masing-masing mempunyai peranti pintar mudah alih dan sentiasa inginkan hiburan si hujung jari mereka!

Now, weā€™ll definitely enjoy and wonā€™t miss our favorite series again with Astro On-The-Go in our hand šŸ™‚

Khidmat pesanan masyarakat Astro is brought by Redmummy.com

Comment: 15