Step UP with Celcom First!

 

DSC_1024

Baru-baru ni bertempat kat Zoo Negara, Celcom pembekal telekomunikasi mudah alih yang pertama dan utama di negara ini dengan bangganya telah melancarkan pelan yang kita tunggu-tunggu selama ini iaitu Celcom First Voice plans. Pelbagai pelan suara yang unggul ini akan memberi pengalaman baru kepada kita pelanggan Celcom step up to bold, more innovative and advantageous services for an optimum customer experience.

DSC_1012

Dato’ Sri Shazalli Ramly, Chief Executive Officer of Celcom Axiata Berhad with Teriang, a 32-year-old Asian elephant.

Tapi apa pulak cerita Celcom dengan Gajah ni?

Ooo semasa pelancaran Celcom First tempohari, Celcom juga mengumumkan tentang projek Wildlife Adoption di mana Teriang, gajah Asian yang berumur 32 tahun, telah diadopt menjadi sebahagian dari keluarga Celcom. Simboliknya mewakili hala tuju yang baru dan menarik Celcom First. Disamping itu, inisiatif ini juga untuk menggalakkan kesedaran tentang pemuliharaan hidupan liar dan RM0.10 akan disumbangkan kepada dana tabung penjagaan Teriang dari setiap pelanggan baru Celcom First.

image

Hai, sayalah Teriang 😛

DSC_0908

So dengan Celcom First Voice pelan yang baru ni, kita akan merasai pengalaman yang serba baru. Ciri-ciri barunya direka khas bagi memenuhi keperluan pengguna-pengguna Celcom, dan antara ciri-ciri yang kita akan enjoy nanti ialah:

1. One Rate

2. Real Rate

3. Auto Rate

4. Pick a Paid

5. Pay Your Way

6. Smart Menu

7. First Advantage

Nanti next post aku akan cerita pulak the prices details semua. Celcom First Voice the only plan with prices that go lower, the more you use. And btw, here is the new Celcom First TVC, gajah panjat pokok 🙂

Comment: 8